Ja heb haar gebeld, en gezien haar eenzaamheid is het een grote kans dat ze hier ook op t forum zit ergens hahaha wie weet!!! Belde haar in eerste instantie heel vriendelijk op met de vraag wat haar bedoeling is van het contact met mijn man. (Als ik weet wat haar bedoeling is, weet ik ook of ik het toe laat of niet) Maar ze begon al direct heel raar. Ze gaf aan dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken en echt niet jaloers hoefde te zijn omdat ze DOL gelukkig was met haar vriend en ook zwanger was maar ze was al JAAAAAAAREN op zoek naar mijn man en wilde ZOOOO graag met hem afspreken dat ze erg blij was dat het eindelijk gelukt was om contact te leggen met hem. Nou die laatste zin schoot mij in het verkeerde keelgat en het was me direct duidelijk wat voor intenties ze hiermee had. dus ik gaf aan dat het geen jaloezie was maar meer onbegrip omdat iemand blijkbaar jarenlang achter de gegevens van mijn man aanzit, uiteindelijk haar baan op het spel zet om een telefoonnummer te achterhalen en dat terwijl ze een vriend met kind thuis heeft zitten en 32 weken zwanger is. Ik zou me toch echt bezig houden met andere zaken dan... Nou volgens haar zette ze haar baan totaal niet op het spel en moest ik niet zo zeiken want het was dood normaal. "dus als ik morgen je werkgever bel met het verhaal dat we ooit materiaal hebben geleend voor de zwangerschap en dat deze gegevens zijn gebruikt door een werknemer om een afspraakje met mijn man te maken vind hij dit doodnormaal?" ja dat was zo volgens haar. dus ik heb aangegeven dat dat als eerste op mn lijstje stond morgen ochtend en dat ik daar maar al te graag mijn belminuten aan opmaak! Toen zei ze dat als het allemaal zo moest ze wel uit het leven van mijn man zou verdwijnen (heeull dramatisch vond ze zichzelf) toen heb ik haar heel vriendelijk bedankt en de hoorn erop gegooid. ik ga haar werkgever natuurlijk niet bellen, dat arme meiske is 32 weken zwanger en heeft wel een baan nodig maar zolang ze DENKT dat ik dat doe zit er bij mij al een grijns op mn gezicht. is ze nou helemaal belatafeld! (gebruikt iemand dat woord nog? )
Heel goed aangepakt zo!! Denk dat dit de beste oplossing is. Niemand hoeft eronder te lijden en het leven kan verder. Wat een muts zeg. Wees maar blij dat het nooit tot afspreken is gekomen, wie weet hoe je dan nog van haar af moet komen. En ja, belatafeld ken ik nog hahahaha
Precies dit! Stel ze werkte in het ziekenhuis of bij de huisarts, zou ze dan ook jullie medisch dossier in gaan kijken omdat ze je man wil napluizen? Vind dat echt absurd zoals zij aan jullie gegevens is gekomen!
Wow! Deze plottwist had ik niet aan zien komen Toch ben ik benieuwd naar wat voor berichtjes ze achterliet op de telefoon van jouw man?
Goed dat je haar gebeld hebt en het haar duidelijk gemaakt heb. Rare mensen heb je toch! Heb ook zo'n ervaring maar dan met een buurvrouw. Meteen afkappen Anders blijven ze steeds komen/bellen. Ze hebben altijd wel een nieuwe reden om te komen. Nu heb je er hopelijk nooit meer last van, Ben trouwens wel benieuwd wat ze naar je man smste? en of je man daarna nog wat van haar gehoord heeft?
Misschien ben ik een trut, maar juist omdat ze zegt dat ze zoiets mag doen op haar werk zou ik haar naam wel doorgeven. Even lekker jennen.
misschien dat je man ook wel zoiets heeft van "wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?" Hij zal ook niet geinteresseerd in haar bijbedoelingen zijn en wil jou mee hebben om haar af te schrikken. zoiets?
lees net over het telefoongesprek: nou zwanger of niet, dat had ze eerder moeten bedenken.En zo te horen vind ze het heel normaal dan zal ze het vast vaker gedaan hebben. wie weet zijn er nog meer oud klasgenoten op deze manier teruggevonden. Dit zou ik echt bij haar werkgever neerleggen. misbruik maken van een ander zijn privegegevens en diens privacy schenden, kom zeg! dan gaat ze maar even verantwoording afleggen bij haar baas en haar vriend, want die zal er denk ik ook niet zo blij mee zijn.
gewoon doen. als jij dat voelt moet je bellen. Ik vind dat je gelijk hebt en ik had precies het zelfde gedaan. zijn wel jullie prive gegevens waar ze aan zit en daar hoort ze af te blijven.