Er stond niet heel veel boeiends in de berichtjes hoor. Rond 10:00 in de ochtend had ze hem gebeld en mijn man had haar heel netjes "afgewimpeld" door te zeggen dat hij haar wel een keer terug zou bellen. Toen ze aangaf dat ze hem nergens op social media sites kon vinden zei hij dat hij gewoon op facebook stond en dat hij haar wel even op zou zoeken zodra hij tijd had. Met dit gezegd vond ze het nodig om 3 uur later nog even een berichtje van weetikveel hoelang te sturen waarin ze aangeeft hoe leuk ze het contact wel niet vind en hoe blij ze wel niet is dat ze elkaar gevonden hebben, dat ze ook niet kan wachten tot ze een keer af kunnen spreken enz enz. Hier heeft hij niet op gereageerd. 2 uur daarna krijgt hij nogmaals een berichtje dat ze hem toch echt niet kon vinden op facebook en of hij haar nog even toe kon voegen. Dus qua inhoud stelt het weinig voor maar de drang die ze erachter zet, daar schrok mijn man zelfs van. Heb zelfs even met mn schoonmoeder erover gepraat en die herkende haar wel van vroeger aangezien ze constant aan de deur verscheen en mijn man hier weinig zin in had maar mee ging omdat hij het zielig voor haar vond. Ze bleef hem na schooltijd ook steeds opzoeken omdat ze werd mishandeld door haar toenmalige vriendje en ze was zo stapelgek op mijn man toen. Uiteindelijk heeft mijn schoonmoeder tegen haar gezegd dat mijn man geen interesse had in haar en dat ze moest zoeken naar een andere leuke jongen. Toen is ze uit hun leven verdwenen en heeft ze niets meer van zich laten horen. Tot hij haar 8 jaar terug tegen kwam en daarna weer in het winkelcentrum deze maand ergens (volgens mij was het 2 weken terug maar dat weet ik niet precies) Na dat gehoord te hebben was ik helemaal zeker van de keuze die ik gemaakt heb. creepy vrouw is het... brrrr En mijn man wist niet dat ik jaloers kon worden dus die was heeeelemaal in zn nopjes en straalt al sinds mijn telefoontje van gisteravond hahahahaha. Edit: Ik was nog vergeten te melden dat in het 1e lange berichtje ook haar adres neergezet was en dat ze om zijn adres vroeg e.d. mijn man heeft haar nummer nu trouwens geblokkeerd geloof ik. Hij was helemaal in shock door het voorval
Neuh die vrouw is goed genoeg geschrokken en dat is voor mij genoeg. Ze heeft een geweldadige relatie achter de rug, heeft eindelijk een man gevonden die het met haar uithoud (of hij dat hierna nog doet is de vraag maar goed) en dan ga ik haar niet zonder baan laten zitten. Vitaal is sowieso een onderzoek gestart via personeelszaken maar heb nadat ze het 3x gevraagd hebben geen naam doorgegeven en alleen gebeld omdat ik mijn gegevens uit het systeem wilde hebben. Blijkbaar kan iedereen daar gewoon bij. Mocht ze alsnog de pineut zijn heeft ze dit risico zelf genomen vind ik maar ik ga haar niet bewust haar baan afpakken. Ben trouwens wel blij dat ons oude adres erin staat!
Wat een raar mens. En zo opdringerig ook. Vind dat je het goed afgehandeld hebt. Als ze nog een keer contact zoekt zou ik wel bellen trouwens. En ja belatafeld ken ik ook nog haha!
Wow, wat een bizar menske is dat! Ik hoop dat ze snel door krijgt dat ze zo niet met andere mensen om moet gaan.
Hahaha wat een engerd!! Dit is gewoon stalken. Ik hoop voor jullie dat ze er mee ophoudt, maar ik ben bang dat dit nog een staartje gaat krijgen. Een afgewezen stalker die totaal geen respect heeft voor het feit dat hij een gezinnetje heeft is een psychopaat. Ze doet nu al alsof jij en jullie kind niet bestaat.
Top dat je zo reageert! Ik ben wat dat betreft toch anders. Impulsief en ondoordacht. En later denk ik, goh had ook op een rustiger manier gekund.
Complimenten voor jouw aanpak hoor! Waarschijnlijk kon ik me niet beheersen en had 'r naam er in de eerste zin al uitgeflapt, maar je hebt gelijk om dit niet te doen. Haha, geweldig ook, een stralende man omdat z'n vrouw toch jaloers kan worden, toch nog ergens goed voor dus!
Wat een sensatieverhaal zeg . Haha, heb zo aan een stuk door 10 pagina's gelezen want ik MOEST weten wat er verder ging gebeuren . Heel goed gehandeld en fijn dat het is opgelost .
Heb je heel goed aangepakt. Maar wat ik wel nog zou gedaan hebben is wèl de naam doorgeven. Want hoe je 't draait of keert, ZIJ schendt haar beroepsgeheim. Gegevens mogen NOOIT opgezocht worden als hier geen reden voor is. En wie weet, zoals nog al iemand zei, heeft ze het nog al gedaan of zal ze het nog ooit doen. Jij geeft de naam door, wat haar baas hier verder mee doet, is zijn zaak. Volgt er ontslag of misschien gewoon een waarschuwing, dat is haar probleem. Zwanger of niet, bij zo'n dingen moet je gewoon je verstand gebruiken. Politiemensen kunnen ook aan iedereen hun gegevens, maar wees maar zeker dat als ze 1x iemand opzoeken zonder daar een reden voor is, men hier sowieso een berisping of schorsing voor krijgt. Denk dat je de schending van privacy iets te licht neemt. Dit is heel wat, en mag echt niet, in geen enkele omstandigheid. Wat maakt het uit of ze zwanger is? Beroepsgeheim geldt ALTIJD, voor IEDEREEN. Wie dat schendt, die heeft het aan zichzelf en moet achteraf maar op de blaren zitten. Het is de enige manier om hen te doen stoppen. Als je het nu zo laat dan zal ze het vast nog wel eens doen, zolang het voor haar geen gevolg heeft, wat houdt haar dan tegen?
Nouzeg!! Krijgt mijn man net dus WEER een berichtje van mevrouw. Ze schrijft dat ze het erg jammer vindt dat zijn vrouw zo onzeker en jaloers is dat ze zo triest moet reageren en zelfs haar werk gaat bellen en dat hij mij maar even moet vertellen wat voor GEWELDIGE vrienden ze vroeger waren (als ik haar moet geloven waren ze jut en jul maar zowel mijn man als mijn schoonouders herinneren haar heel anders) en dat als mijn man dit ook wilde, ze hem niet meer lastig zal vallen. en dan eindigde ze met "het ga je goed" moehahahahaha ik mocht van mijn man reageren want hij gaf het op. Hij zegt "ik ben hier zo klaar mee, stuur jij maar wat want ik reageer hier niet eens meer op" dus dat heb ik gedaan. (wel op een nette manier want het blijft zijn telefoon) "mijn vrouw is verre van zielig en wilde heel graag weten wie er zoveel moeite deed voor haar man, de manier waarop je aan mijn gegevens bent gekomen is niet netjes en ik snap dat als iemand nog nooit van je gehoord hebt het raar overkomt als iemand dan ineens zoveel interesse en moeite doet voor haar man. Verder lijkt het me heel verstandig om het hierbij te laten en wens ik je veel geluk met je gezin en jullie 2e kindje. Gr. *naam man* Dit heb ik aan hem gegeven zonder op verzenden te drukken zodat hij het zelf nog even door kon lezen. Hij heeft hem amper doorgelezen en drukte direct op verzenden, het boeide hem vrij weinig als het gedoe maar stopte. "Ik ga voor jou en hoe je dit ook beëindigd hebt, zolang ze het contact stopt is het prima" waren zn woorden. (al denk ik dat hij nu ik naar boven gelopen ben wel stiekem even kijkt wat ik verstuurd heb haha) Wat een lieverd heb ik ook! Wilde jullie dit voorval niet ontnemen maar ik ga nu snel verder want ik ben een gigantische olifant op de muur van de babykamer aan het schilderen met een ieniemienie kwastje hihi
Dit weet ze vast al, ze heeft jullie tel.nr. ook achterhaald. Maar ik zou gewoon lekker meegaan, of haar idd bij jullie thuis uitnodigen. Kan je gelijk vertellen dat jullie het héél druk hebben met alles wat je noemde. Misschien is het dan gelijk duidelijk dat er geen plaats is voor intensief contact.
Wow wat heb jij het netjes gehouden. Bij die laatste sms was ik toch wel wat kwader geweest en had ze dat gemerkt. Hopelijk is ze nu echt klaar.