Dit plot zag ik niet aankomen. Wat een ongelooflijk maf wijf zeg. Hopelijk voor haar gaat ze nu niet alsnog kijken in jullie gegevens om te zien wat jullie (oude) adres is. Als haar baas echt een onderzoek is gestart dan zullen ze wel in de gaten houden wie de gegevens inziet. Is ze alsnog de smaak maar dan dankzij zichzelf! Ben wel benieuwd of ze hier mee leest of niet?....
Knap dat jij zo rustig blijft TS! Ik had dat mens allang wat anders verteld. Wieberen anders help ik je wel, is die betoeterd zeg!
Ik moet eerlijk zeggen dat als het berichtje van mijn telefoon af zou komen en mijn naam eronder zou staan het een heel ander, minder vriendelijk berichtje was geweest Mijn man heeft nou eenmaal een goedzak imago en geloof het of niet, dit berichtje is al heel heftig voor hem en iemand die dit leest en ziet dat hij het verstuurd heeft weet echt wel hoe laat het is. Heb daarna ook niets meer gehoord van d'r. opgeruimd staat netjes.
Wat een achterlijk wijf zeg... Ken dat soort types, heeft mij dus een relatie gekost. Achteraf alleen maar goed want nu heb ik echt de juiste kerel aan de haak geslagen maar weet hoever ze kunnen gaan!
Dat mens is knetter!! Wat zou haar man hier van zeggen dan? Ik denk dat mijn man z'n vraagtekens zou hebben bij een jeugdvriend waar ik ineens dolgraag weer vrienden mee wil zijn.
Wat een gek... Ik heb zo'n idee dat het nog niet afgelopen is hoor. Iemand die jaren lang moeite doen.. En zo ver gaat die geeft het niet zomaar op... (Ze probeerde je dus ook al zwart te maken in haar sms, op een beetje onopvallende manier. Als je man afgesproken had was ze waarschijnlijk steeds verder gegaan met jouw afkraken, zonder dat hij het doorhad. Totdat hij jouw ook steeds meer zo zou gaan zien... Dus echt fijn dat jullie het helemaal afgekapt hebben )
nou.. zo van de een op de andere dag heb je een stalker! omg! ik ben benieuwd of het hier bij blijft!
Dit gaf ik ook aan bij mijn man. Ik zei dat ze nog wel zal reageren maar dit heeft ze niet meer gedaan gister. Dus wie weet...
Bizar hoor! Als ze nu NOG een keer contact zou zoeken zou ik volgens mij alsnog haar naam aan de werkgever doorgeven. Kom op zeg, dan zou ze wel erg hardleers zijn
Wat een creap. Ik zou net als anderen waarschijnlijk ook haar naam aan de werkgever doorgeven. Dit kan gewoon echt niet!!! Ik werk zelf in een setting waar we ook met patoientgegevens werken en het komt wel eens voor dat ik ook oud klasgenoten zie. Het is echt nog NOOIT in me opgekomen om eens lekker hun dossier te gaan lezen! Ik heb wel wat beters te doen!