ik heb net toch maar weer een test gedaan.. in eerste instantie helemaal niets.. en nu 1,5 uur later toch echt een indrooglijntje die net zo breed is als de controlelijn.. vaag toch?
normaal hoort hij ook in de prullenbak te liggen na 1,5 uur. je moet de test dan ook binnen 5 min aflezen.
@Janice: ik zie ik je album je ovutestjes van 25 en 26 maart staan. Dan kun je nu toch uberhaupt nog niet positief testen? Liefs, Florida
ik ben 30 dagen overtijd.. die testen had ik gedaan om te kijken of ik een ovulatie ging krijgen nog ja of nee..
Als er na die tijd nog een streep verschijnt, dan hoef je er niet gelijk vanuit te gaan dat het negatief is. Een streep verschenen na de aangegeven tijd mag je zien als een "misschien". Er wordt aangeraden over een paar dagen nog eens te testen.
banner gemist Ik kan me voorstellen je er onzeker van wordt... Wat ik weet geven de kruitvat nooit indrooglijntjes. Heb je nog geen bloed geprikt bij de ha dan?
Hoi meiden, Ik heb dat ook gehad, weet natuurlijk niet wat ik ermee moet. Gisteren had ik een zw test gedaan om 4uur smiddags en savonda om 9 uur ging ik stiekem kijken, en zag een vaag rose streepje......zal het toch indroog lijnjtes zijn
Ik heb ook een indrooglijntje bij de goedkope test van Kruidvat. Het is een heel licht roze lijntje even dik als de testlijn. Ik heb al veel bruinverlies dus de test is echt wel negatief.
Gisteren een witte streep met aan de zijkanten van die streep een rose lijntje, dit alles binnen de tijd dat je mag kijken. Vandaag weer getest en nu helemaal niets Bah bah bah bah bah!!! Ik zit nu 3 dagen voor mn nod, de 12e ronde alweer!!