Afgelopen woensdag kreeg ik een bloeding, dit bleek het begin te zijn van een miskraam. Ondertussen bloed ik nog steeds flink. Hoe lang heeft het bloeden bij jullie aangehouden? Ik heb vandaag wel het idee dat de krampen wat minder zijn! Heel dubbel is dat ik nu op bezoek ga bij mijn beste vriendin, ze is gisteren bevallen van een dochter. Ik ben zo blij voor haar, maar vind het wel lastig om te gaan. Ze weet er wel van en is super lief voor me. Maar toch...
Sterkte met de miskraam, wat verdrietig! en dan ook nog een kraamvisite, poeh... Ik heb een week buikpijn, rugpijn en bloedverlies gehad en toen was het klaar. Persoonlijk was het bloedverlies bij mij relatief weinig, nog niet de helft van wat ik bij normale menstruatie gewend ben. Maar je leest ook regelmatig dat het een langere, heftigere menstruatie kan zijn. Mijn gyn zei dat bloedverlies bij de meeste vrouwen binnen 2 weken stopt en zo niet kon ik weer contact opnemen.
mayke, wat naar dat je een mk hebt gehad! bij mijn eerste ma, die kwam vanzelf op gang, begon het bloeden op zaterdag, verloor ik het vruchtje op zondag, heb ik een extra echo gekregen omdat ik vond dat ik zoveel bleef vloeien op donderdag en vanaf zaterdag (dus een weekje na het begin) nog een paar dagen bruinverlies gehad... bij mijn tweede ma begon het vloeien op vrijdag, ging af en aan, zette niet echt door, de week erop maandags ben ik gecuretteerd omdat ik al bijna twee weken na de laatste echo met het vruchtje liep en dat vond ik heel moeilijk. na de curettage nog anderhalve week gevloeid en daarna nog een paar dagen bruinverlies. sterkte!
Bij mij begon het op zondag, veel bloedverlies. Op maandag verloor ik het vruchtje. Op vrijdag verloor ik geen bloed meer. Sterkte meis!!
He wat een rotnieuws! Ik ken je volgens mij van het NOD-forum, was jij was toch niet ook een week of 6 zwanger? Ik heb sinds vandaag ook bloedingen maar ik weet eigenlijk niet zeker of ik nu al een mk heb gehad. Hoe weet jij zeker dat je het vruchtje kwijt bent?
Wat balen mamavansimone! Ben je al bij de verloskundige geweest? Je kunt ook gewoon bloed verliezen dat wil niet zeggen dat het gelijk mis is toch?? Ik duim voor je! Achteraf bleek ik al 8 wk zwanger te zijn. Maar dacht zelf korter. Ik heb een echo gehad en daarop zagen ze dat het vruchtje al weg was. Ik baal wel echt van het bloedverlies...het blijft maar aanhouden. Straks weer naar het ziekenhuis.
De eerste keer heel veel bloed verloren. Na 3 weken pas curettage gehad. Toen was het bloeden ook eigenlijk vrijwel meteen over. 2e keer steeds meer bloed gaan verliezen totdat miskraam werd vastgesteld. Toen werd het eigenlijk minder. Ik heb toen medicatie gekregen om de miskraam om te wekken. Toen een dag of 2 flink bloedverlies gehad. Toen het vruchtje er eenmaal uit was, stopte het bloeden ook vrij snel. Nog een paar dagen... Sterkte!
Lief dat jullie meeleven!! Ik kom net weer terug, de bm is nog niet helemaal schoon, ook zit er nog wat in de baarmoederhals wat er niet hoort te zitten. Donderdag weer terug komen dan maken ze weer een echo. Daarnaast daalt het HB (was donderdag 8 nu nog 4.5) dus ook dit willen ze nog even in de gaten houden. zucht... zou zo graag willen dat het klaar is!
Ik neem mijn vraag terug, ik ben vanmorgen het vruchtzakje verloren en het is wel duidelijk als je dat verliest. Ik had het 'geluk' dat ik het nog goed kon bekijken, ik heb een fotoalbum in mijn profiel aangemaakt voor de dames met sterkte magen. Of er nou ook echt een boontje inzat kon ik niet zien, ik had niet echt zin om het helemaal open te maken.
Dank jullie wel! Ik ben niet echt verdrietig meer, ik denk dat ik er onbewust al rekening mee had gehouden dat dit eraan zat te komen. Het scheelt wel dat ik het hartje nog niet had zien kloppen denk ik, dat maakt het vast veel moeilijker.