wat denken jullie hiervan?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamaburcht, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jongen!!

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zie ook echt een ventje :D Maar zou je wereld echt helemaal op z'n kop staan als het toch een meisje bleek? Dan is het misschien een tijdje omschakelen, maar daarna ben je vast net zo blij met een meisje hoor. Zowel jongens als meisjes zijn super leuk! Dus niet zo stressen, straks met 20 weken weer even kijken en lekker genieten van de baby in je buik :)

3. mamaburcht

7 apr 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik zou er helemaal niet zo boos om zijn maar het probleem ligt elders... Ik heb heel veel kleedjes van mijn dochter bijgehouden (allez alles en ook van anderen) en vermits die in de toekomstige kinderkamer staan moet ik daar werk van maken. Ik wil namelijks alles zelf doen dus die kamer moet zo snel mogelijk geschilderd zijn en de kleertjes in de kast ofwel weg... Daarom dat ik zeker wil zijn wat het word...

Binnen 2 weekjes heb ik een nieuwe echo dus hoop dan op bevesteging van de gyne. Maar omdat ik zo hard aan mezelf en de echo begon te twijfelen vroeg ik aan andere hun mening...

Bedankt allemaal!!

4. mamaburcht

7 apr 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenvroeg om 9.15 mag ik terug naar de gyne. Hopelijk hangen zijn balletjes er nog aan! :)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Spannend zeg!!! Hopelijk kom je er nu met zekerheid achter wat het is ;)

6. mamaburcht

7 apr 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overduidelijk een jongen!! :)

7. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    ;):)Zie je wel,....een echte flinke vent dus!!!! Proficiat.

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hihi ikw as al overtuigd van een menneke, maar dit bevestigd het dubbel natuurlijk!!
    leuk hoor!

Deel Deze Pagina