Is er nog hoop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicolientje, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Hey meiden,

Ik weet dat jullie geen antwoord op mijn vraag kunnen geven maar ik wil het gewoon ff kwijt;)

Ik zit in ronde 5 en deze maand heb ik er een heel goed gevoel over. Ik ben sinds een paar dagen heel licht in mijn hoofd en sinds gisteren ongi-krampen. Ik weet niet zeker wanneer mijn NOD is, ik heb 30 dagen aangehouden. Ik kon me niet beheersen en heb net een test gedaan (Kruidvat 2 voor 5) en deze was negatief. Ik was heel erg teleurgesteld omdat ik er zo op had gehoopt en een goed gevoel bij had. Denken jullie dat er toch nog een kans kan zijn dat ik zwanger ben?

Nogmaals, ik weet dat er geen antwoord op is behalve afwachten maar zou graag wat ervaringen en advies van jullie horen:)

2. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Over een paar dagen gewoon weer een testje doen. Ik had afgelopen ronde ook echt een goed gevoel..... Toen werd ik ineens 2 dagen te vroeg ongi. Kon het niet geloven en toen ik na 2 dagen niks meer verloor toch weer een test gedaan..... Weer negatief. Ik had echt het gevoel zwanger te zijn...... Viel dus zwaar tegen. Nu maar weer volgende ronde. Ik weet wel dat bij andere meiden hun gevoel wel klopte en na een paar dagen wel een positieve test. Mijn lichaam heeft me gewoon zwaar voor de gek gehouden..... Ik hoop oprecht dat het bij jou anders is!!!

3. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Dank je wel voor je reactie:)
    Ik hoop inderdaad dat mijn gevoel toch goed zit!

Jammer dat er niet meer reactie komen!

4. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nicolientje,

Het is altijd zo vervelend dat je eigen lichaam je zo kan bedriegen! Maar zie wel dat je voor je NOD getest heb. Ik zou gewoon over een aantal dagen weer testen, ik had namelijk pas 2 dagen na mijn NOD een licht positief test in me hand en 4 dagen later een knaller.

Hoop voor je dat het snel raak is! Succes meid!

5. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    spanneend zeg!

het kan het kan ook niet!
    zou gewoon over paar dagen nog test doen misschien was de test veel te vroeg

duim voor je!
    laat het weten

dikke kus love7

6. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Dank jullie wel meiden:D
    Dat geeft weer wat hoop;)

Ik houd jullie op de hoogte!!

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Er is altijd hoop! never give up ;)

8. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nicolientje,

Er is altijd hoop!!
    Wij zitten nu in ronde 6, en ik heb ook even een dipje gehad! Maar als ik jou nou zie schrijven, dan krijg ik ook weer hoop.
    Ook sinds 2 dagen heel licht in mijn hoofd, net alsof ik flauw ga vallen, en krampen inderdaad! Maar voor mij is het nog eventjes wachten, dus SPANNEND!!!!

9. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ohhhh wat spannend meid!!! Ik ga heel hard duimen dat dit onze ronde mag zijn:)

10. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over een paar dagen gewoon nog een keer testen. Sowieso zijn er maar weinig vrouwen die (ver) voor de NOD al positief testen. Dus is zonde van de testen als je ze te vroeg doet. Ook met die speciale gevoelige testen krijgen maar minder dan de helft van de zwangere vrouwen een positieve uitslag.

11. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Super spannend zeg!!! Ik denk dat je zowiezo te vroeg hebt getest dus zou er 1 deze dagen nog eentje tegenaan gooien ;) en als je onregelmatig ongesteld bent kan het zelfs zo zijn dat je op de dag van je verwachte nod nog te vroeg bent. Alles kan dus nog!! Ik vind het wel altijd heel vervelend dat de zwangerschaps en ongi kwaaltjes zo op elkaar lijken, dat kan je zo in verwarring brengen :(

Deel Deze Pagina