heb vanochtend getest, en pas na een minuut of 10 positief... is dan helaas niet geldig. verder ook nog steeds geen ongi... pff! over een paar dagen nog maar een keer testen mocht ik nog steeds niet ongi zijn
@daantje k zie dat we de dezelfde cyclus hebben, Dit keer geen klachten gehad, normaal net voor me NOD zeer gevoelige en zware borsten nu niet, kwam we gister er achter dat ik een bobbel aan de zijkant van me borst had, wat dus duid op een klier. Ik ben nu 1 dag overtijd en hoop morgen of donderdag te testen Heb je zelf al getest?
Hoihoi.. Heb toevallig net getest maar deze was negatief. Heb voor de rest ook geen symptomen meer. Maar ook geen symptomen voor een ongi.. Dus wacht het allemaal nog wel af. .. Groetjes..
Hier al anderhalve dag geen bloedverlies. Vanochtend getest helaas negatief weekend maar weer een beetje doen. Heb morgen mijn nod. Succes en sterkte allemaal
Hoe is het hier? Ik ben vandaag ongi geworden. Pfff wat een buik, rug en gewrichtenpijn :x op naar 17-10 fertiliscopie. Succes dames