avondmisselijkheid?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lune, Jan 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lune

lune Lid

Jan 14, 2008
    5
    0
    0
    vandaag dik 2 wk overtijd nog geen nieuwe test gedaan..omdat ik nu veel hoor dat een negative test nog niets wil zeggen en dat je beter wat later kan testen, vnvnd ineens weer zeurderige pijn gehad in mn onderbuik, sinds 3 dagen laat op avnd wat misselijk en nu zelfs de hele dag, mn borsten lijken alleen maar pijnlijker gevoeliger te worden bij elke beweging of aanraking voel ik ze, treed misselijkheid zo snel op? of kunnen mijn hormonen zo in de war zijn dat mn lichaam soort "zwangerschap symptomen" uit terwijl het gewoon een hormonen kwestie is?
    integenstelling tot vele anderen heb ik helemaal geen bloedverlies of bruinverlies gehad wat als ik nu toch weer ga testen en weer neg? en de symptomen blijven...
    liefs lune, die steeds meer twijveld..

2. Niet meer actief

Niet iedereen is hetzelfde, dus je hoeft niet dezelfde 'klachten' te hebben als ieder ander.

Ik denk toch echt wel dat je een testje kan doen hoor.
    Neem aan dat je al lang gestopt bent met de pil?

ZOu gewoon een testje wagen meid ;)

Suc6!

3. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Hey Lune,

Kijk naar mijn banner! Ik zit in net hetzelfde schuitje! Twee weken geleden zag gyne een klein lichtpuntje in mijn baarmoeder dat kon wijzen op een beginnende zwangerschap. Toch nog steeds negatieve testen.
    Heb jeuk aan mijn borsten
    krampen en steken in onderbuik en onderrug
    veel witte afscheiding
    hoofdpijn
    heel moe
    misselijk ook 's avonds en overdag enzovoort

Vrijdag bel ik naar mijn gyne als mijn regels er dan nog niet zijn doorgekomen. Kan ook gewoon zijn dat ik geen eisprong heb gehad vorige maand en dat daarom de hormonen op tilt slaan.

Share This Page