weet niet of ik zwanger kan zijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by stacia, Jan 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Kan dat ,en kan het dat ik nu al symtomen kan hebben,ik heb den 19de gemeenschap gehadzonder condoom, ik zag altijd een wit ding op mijn onderbroek voordt ik gemeenschap gehad hebt ,en dat zag ik vanaf ik met de pil gestopt was,zag vanmorgen ook maar hij zat op mijn onlasting,vind dat wel vreemd,de dag dat ik ook gemeenschap gehad had voelde ik alsof ik moest plassen en toen zag ik het weer
    seuse reactie het is een beetje ingewikkeld hoor maar maakt mij een beetje zorgen

2. Niet meer actief

Wanneer ben je dan gestopt met de pil?

3. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    IK heb mijn laaste pil op zaterdag 5 januari ingenomen,\ben dan op dinsdag 8 januari ongesteld geweest,totvrijdag 11 januari j.l moest dan zaterdag met een nieuwe strip beginnen,maar hebt dat niet gedaan.heb dan zaterdag 19 januari gemeenschap gehad zonder condoom,nu weet ik niet of ik zwanger kan raken,had wel op de cal.gekeken en er stond dat ik den 19 een beetje vruchtbaar was ,20 vruchtbaar,21 erg vrucht baar ,22 eisprong nu weet ik niet of ik zwanger kan zijn,ik weet ook niet hoelang sprema binnen van een vrouw blijft,maar vanaf ik met de pil gestopt ben zie ik een wit ding op mijn onderbroek,de dag waarop ik ook gemeenschap had kwam het ook ,weet niet wat dat is
    seruse reatie graag

4. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Ik heb u geantwoord op u vorige vraag in het andere topic.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je hebt hierover al een topic lopen. Graag bij één topic houden.
    Deze sluit ik.

Kwebbel

Share This Page