Hai Wie heeft er ervaring met keizersnedes? Wanneer werd de beslissing gemaakt tot een keizersnee? Dan heb ik het niet over spoedkeizersnedes maar die vooraf gepland zijn. Mijn kleine man ligt momenteel (34 weken) nog steeds met het koppie boven. Hij heeft weinig vruchtwater (heb ook echt een bowlingbal als buik) dus zelf kan hij al niet goed bewegen. Ik heb begrepen dat er met weinig vruchtwater geen draaipoging ondernomen gaat worden. Ik ben benieuwd. groetjes
Bij 36,5 week (meestal doen ze dit niet eerder) eerst een draaipoging die is mislukt. Toen een datum ingepland in week 39. Uiteindelijk vanzelf begonnen en eind van die ochtend keizersnede.
youame lag in onvolkomen stuit met 37 weken proberen te draaien maar dat wou ze niet dus werd er een Ks gepland met 38,3 ik vondt het te gevaarlijk om een stuitbevalling te doen omdat ze zuurstf tekort kon krijgen en vond het ook geen fijn idee om eerst te proberen en dan alsnog een KS
Inderdaad vanaf 36 weken wordt het lastig voor de kleine om zelf te draaien. Alhoewel er gerust og kindjes zijn die met week 39 nog even de boel verbouwen binnen. Dus vanaf dan gaan ze een poging doen, mits mogelijk. Emma was een dwarsligger. En ook hier kon niet gedraaid worden, vanwege mijn placenta. Bij mij hadden ze met 39 weken de KS gepland. Emma meldde zichzelf met 38.1 weken.