Hoi meiden, ik heb al van alles geprobeerd maar al haar vaste voeding gaat onder de slab door dus haar hele nekje en haar truitje zitten onder de fruithap/bruine bonen/yoghurt enz. Ik vind het zo'n gekloot? Want ze knoeit best wel. Heeft iemand de gouden tip?
heb van die grote slabbers met klitteband sluiting in de nek, vind ze ideaal en zijn lekker groot. je hebt ze bij zeeman (goedkoopere versie) en in de babyzaken hebben ze leuke met de teksten als knoeikampioen, papa's prinsesje, fotomodel etc erop dze zijn zo rond de 4.95 per stuk maar zijn echt de moeite waard
Ik heb van die slabben van Little Star, die zijn van badstof aan allebei de kanten en trek je over het hoofd aan. Ik heb een ontzettende kwijlwaterval en ze spuugt ook nog wel eens wat uit. Ik toevallig gisteren 9 van die slabben voor 2 Euro gehaald, waren in de aanbieding. Nou, voor de prijs hoef je het dus niet te laten en ze zijn ideaal!
Ik heb de harde kunstof slabben van little star. Met lekbak. Werkt hier perfect en ze kunnen ook nog gewoon in de vaatwasser ook
Ik heb net even gezocht, en ik vond de slabben van silly billy op deze website: http://www.babyandmore.nl/content/view/16/32/ . Weet iemand of ze ook ergens in een winkel te krijgen zijn?
hier gebruiken we meerdere soorten, maar ik vind die met gewone striksluiting toch het fijnst. Die met een boordje zijn wel handig, maar ze moeten maar net passen, bovendien vind ik het lastig met het afdoen, dan smeer je vaak het snoetje nog onder. Ik heb er ook een paar met klittenband, maar die zijn veel te groot voor een babynekje. Passen misschien als een kind tien is.
hmm die met klitteband zijn we heir snel vanaf gestapt buiten dat ze zelden echt goed passen.. klitten ze ook nog eens vast aan vanalles en nog wat in de was en met het klittebandsluitinkje dicht.. is geen garantie dat dat niet gebeurd dus hier ook groot fan van slabbers met een strikje gewoon (voor normaal lunch/avondeten dat anne zelf mag eten) die kan gewoon het beste afgesteld worden. en als anne zelf eet knoeit ze natuurlijk onwijs. en voor fruithappen, onderweg etc.. hebben wij van die elastieken die je gewoon niet los kan maken. je moet alleen wel even opletten als je ze af doet.. anders smeer je per ongeluk je kind vol
Hier ook Silly Billy! Zijn echt super! Ook in hele leuke kleurtjes. Even uitspoelen en ze zijn al schoon (en heel snel droog) voor een volgende voeding! Ik heb ze besteld bij www.baby-s.nl (is overigens een leuke web-winkel...)
ook silly billyz! verder heb ik voor alleen een flesje of koekje de geruite slabben van cottonbaby, die zijn lekker lang!
Dankjewel Tinus! Ik heb het gevonden, in mijn woonplaats zijn ze ook te koop. Ik vind het altijd wel fijn om eerst even te kijken, bovendien heb je dan geen verzendkosten!
Ik heb laatst eentje met mouwen, dus een soort jasje, gekocht met een piraat erop. Kun je ook zo afvegen, is een of ander regenjasachtig spulletje. Kan ook in de wasmachine.