hoe lang mag bruinverlies aanhouden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hartewens, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ik heb sinds vorige week woensdag (2 dagen voor nod) licht bruinverlies. Vrijdag een positieve test, of eigenlijk 3 dagen voor nod al. Echter heb ik dus steeds wat bruinverlies. Niet heel veel, maar wel elke keer bij het afvegen. De zwangerschapstesten worden wel steeds donkerder. Die van vanmorgen was veel donkerder als die van vrijdag en die was al heel duidelijk. Heb vannacht ook buikpijn gehad, menstruatiepijn en nu nog een wat zeurderig gevoel in de onderbuik. Mijn darmen zijn ook vreselijk aan het rommelen en moet dus best vaak vandaag, iets wat ik ook bij mijn menstruatie heb. Maak me zo'n zorgen. Het bruinverlies wordt niet minder, blijft een beetje gelijk. Ben bang om weer een miskraam te krijgen. Vorige miskramen kwamen overigens niet spontaan op gang. Wie weet hoe lang het bruinverlies aan mag houden? Kan pas 1 augustus bij gyn terecht, voor die tijd heeft geen zin.

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Vervelend zeg, snap dat je je ongerust maakt aangezien je eerdere miskraam :(

Bij mij duurde het tot ik een inwendige (spoed) echo heb gehad, heel vreemd! Was in week 7/8. :(

Sommige vrouwen hebben het de hele zwangerschap door, of (lees ik vaak) tot rond de 13 weken. Hoop dat het goed zit, probeer je niet te ongerust te maken hoe moeilijk dat ook is, maar stress is ook niet goed voor je ukje natuurlijk! ;)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    bruinverlies kan aanhouden tot je 16de week zwangerschap en bij sommige dus de hele zwangerschap door heeft mijn gyn's en vk gezegt
    aangezien ik het ook nog heb en heb ook al 9 echo's achter de rug vele met een mindr leuke kant er na toe.
    maar het kan dus

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oh meid, nog steeds last van bruinverlies? Ik kan me voorstellen dat dat je onrustig maakt. Natas van ons MK topic heeft ook veel last gehad van bruinverlies in die eerste weken van de zwangerschap en zij is nu bijna uitgerekend.

En zelf heb ik bij m'n eerste zwangerschap de eerste 3 weken ontzettende menstruatiekrampen gehad. Uit die zwangerschap is een prachtige dochter geboren.

Hou je goed meid en probeer optimistisch te blijven. Steeds donkerder wordende testen lijken mij in ieder geval zeer hoopvol. Hoop dat je de komende 2 weken voldoende afleiding kunt vinden zodat de tijd tot je bij de gyn terecht kunt snel voorbij gaat.

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Thanks dames voor jullie opbeurende berichten! Het stelt me wel wat gerust. Ik voel me er een stuk beter door. Het zeurderige gevoel in mijn buik is al weer minder afgelopen uur. Door die miskramen ben ik gewoon superonzeker en vannacht dacht ik echt dat het voorbij was weer. Nog 2 week en 2 dagen en dan hebben we de echo. Bij de vorige zwangerschappen bleek dus bij de 7 weken echo dat het niet goed zat, dus extra spannend.
    Nogmaals bedankt!

Deel Deze Pagina