ik zelf ben zwanger, dus echt niet voor mij Vriendin van mij heeft aldoor een regelmatige cyclus. Tot deze maand. Der bloeding is op maandag begonnen, daarna drie dagen bruin bloedverlies en vrijdag echt ongesteld. Heeft met ovu testen ei gezocht maar niet gevonden. Er van uit gaande dat ze vrijdag ongesteld moet worden heeft ze een test gedaan. We twijfelen allebei erg of we wat zien. Heb foto gemaakt(onmogelijke opgave) en deze flink bewerkt. Ik lijk dan toch licht iets te zien(dat denken we soms ook in echt te zien en soms ook niet) willen jullie even kijken?
Ik zie niks, maar als je hem zo erg moet bewerken om er uberhaupt iets lichts op te zien, moet je hem als negatief beschouwen. Ze zit dus nu op cd 27?? En morgen haar nod dus? Heeft ze altijd cycli van 28 dagen of ook wel eens wat langer. Vanaf welke cd en tot welke cd heeft ze ovutesten gebruikt?
Sorry voor wat late reactie. Ze heeft inmiddels een extra vroege(6dagen voor nod) digitale test gedaan. Deze zei heel duidelijk no.. helaas