Hallo allemaal, deze test heb ik vanmorgen gedaan. Ik zie wel een heeeeel licht streepje maar wil graag jullie mening. Ik krijg hem helaas niet beter op de foto sorry, heb mn best gedaan! Ik zie zelf namelijk op deze foto ook niet het lichte streepje dat ik in het echt hier wel zie.. Mijn NOD was trouwens gister. Groetjes
Meid, heb je een stand op je camera met het bloemetje? Hiermee kun je heel goed foto's van dichtbij maken. En anders maak je hem wat verder weg en kun je hem een beetje uitknippen. Ik zie op de eerste foto wel iets, maar ik weet niet zeker of dat een indroogstreepje is of niet.
Hey, Ik zie ook iets hoor! Ben je nog vroeg met testen misschien? Ik had ook zulke testen een paar dagen voor mijn testdag! Succes Ik hoop dat het raak is voor je. liefs Sandra
Ik vind de foto's te onduidelijk om te kunnen zeggen of ik echt wat zie, sorry. (het lijkt wel of ik een streepje zie op de 1 e foto) Je kunt misschien proberen om de afstand tot het testje te veranderen? Sommige camera's kunnen niet op korte afstand focussen...knopje half indrukken en experimenteren met dichterbij en verder af tot hij wel kan focussen.
precies wat THALIA zegt.. knopje half indrukken en dat blijven proberen tot ie scherp stelt op je test...dan lukt t vast beter.. en je flits aanzetten.. helpt hier altijd wel... ik lijk wel een roze streepje te zien, maar tis echt te wazig....
Ik weet het niet Robinabel, gister was mijn NOD... Ik ga komend weekend gewoon nog weer testen als ik niet ongi ben geworden en zien wat er dan uitkomt. Ik zal proberen of de foto's dan duidelijker kunnen!! Mn batterijen zitten nu eerst in de oplader
zie t niet scherp hoor maar denk wel een 2e streep te zien , ik zou er morgen vroeg of overmorgen nog een doen
Volgens mij valt dat wel mee... De foto's zijn veel te onduidelijk om er een streepje uit te halen...
De foto is te wazig, maar het zou kunnen dat er een 2e streepje staat. Het kan ook dat dit zo lijkt door het wazige beeld, dus ik zeg nog geen ja maar ook geen nee.
Ik test van het weekend gewoon nog een keer!! Ik durf nog op niks te hopen, straks zijn we erg blij en is het niet waar... En in het weekend zal ik dan ook scherpere foto's proberen te maken als ik er wat op zie. Voor nu in elk geval heel erg bedankt voor alle reacties en jullie lezen het vervolg wel weer Groetjes!
Ja hey kan wel weer een test doen gelijk, maar ALS er een heel licht streepje staat (wat niet eens te zien is blijkt) dan kan ik lijkt me beter nog even een paar daagjes wachten toch.....
Als je vandaag zelf een vaag streepje ziet en je bent zwanger dan heb je morgen waarschijnlijk wel een duidelijker streepje. Mocht je eerder weer willen testen