Ik vind het ook erg raar. Ik zou het zelf dus nooit doen, gewoon handje geven en nog eens extra bedanken voor alle gedane moeite, maar kussen... nee toch echt niet
héél raar inderdaad. lijkt me niet dat zo'n arts dat waardeert... een 'dankjewel voor alle hulp', een hand, en misschien een flesje wijn ofzo? wat is daar mis mee? ik ben zelf fysio, en zou het ook héél raar vinden als mensen me ineens gingen zoenen. en dan heb ik met mijn patiënten best wel een intieme band, alleen al door het fysieke contact. maar ik blijf professioneel, en daar hoort zoenen of anders-dan-professioneel aanraken NIET bij!
Raar ja, ik had trouwens wel na mijn operatie een gesprek met mijn chirurg en ik had met afscheid even de neiging om hem te omhelsen. Hij heeft gewoon mijn leven gered. Maar ik weet nog wel dat ik zoiets van nee dat is raar, wat moet hij wel niet denken
Raar inderdaad. Waarom zoenen? Waarom lichamelijk? Is 't zo'n ouwe lelijke man dat ze 'm een kusje gunt van een lekker jong blaadje? Misschien denkt-ie dan wel dat hij even haar borsten mag aanraken..? Of is 't een charmante kerel waarvan ze stiekem hoopt dat-ie terugzoent? (En daarbij zijn baan op het spel zet?) Hoe dan ook, niks mis met een pakje 'Merci'.
Gaar? Ik zou het ook zeker niet doen, zou eerder een zak snoep of fles wijn met bedankkaartje geven. Al heb ik bij een arts die mij behandeld wel de neiging om hem te zoenen, maar dan meer omdat hij zoooo'n lekker ding is! Hahahaha!