4 wkn zwanger en nu al dik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaMa2X, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Wie van jullie heeft dat ook....

Ik ben als ik het zelf goed heb uitgerekend 4 weken en 1 dag zwanger maar ik heb 's avond zo,n enorme dikke buik ik lijk wel 5 maanden zwanger?!

Dus '' s avond s gaat de gewone broek uit en doe ik m,n joggingbroek aan zit veel beter.

Ik weet heus wel dat het m,n darmen zijn en ik heb al 2 kinderen op de wereld gezet.

Iemand ervaring hiermee ?Hoe kan ik dat nu verbergegn op m,n werk
    Ik heb regelmatig wisselende diensten!

2. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi ik heb daar ook last van.
    het kan zijn dat je darmen zijn opgezet.

groetjes honey

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    zo veel mogelijk die jogging broek als dat fijner is en op je werk een gezone broek en met stiekjes om de knoop vastzetten...ziet niemand en jou broek zit losser ;)

succes

4. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    He mama2x,

Dat heb ik dus ook! Maar t rare is dat dit mn 1e kindje wordt en ik dacht dat het dan altijd heel lang duurde of je uberhaupt iets zag.

Maar t zullen inderdaad bij mij ook mijn darmen zijn. Weet jij misschien of dat zo blijft of is dat iets van de eerste weken/maanden?

Verder heb ik ook een dik gezicht, dikke wangen zeg maar! Ben van mezelf niet stevig maar heb wel wangetjes en dat beginnen nu een beetje hamsterwangen te worden! hihi :oops:

Leuk trouwens dat we bijna even ver zijn! :D Geniet ervan!

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ja ik weet nog wel bij m,n laatste dat het met een paar weken wel weer weg trok maar dik bleef ik wel maar niet zo erg als in het begin

je ziet het gelijk bij mij.

Ja idd leuk dat we gelijk lopen vrijdag 4 maart de eerste controle en misschien echo

6. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Oh oke nou ja uiteindelijk hebben we toch wel een lekkere dikke buik :)

Ik ga pas maandag 10 maart na de vk en ze gaan pas bij 11/12 weken een echo doen is dat niet heel laat bij mij dan?

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Nee hoor dat is volgens mij wel normaal 11/12 weken een echo.

Maar omdat ik niet precies weet waneer ik een echte ongi gehad heb gaan ze kijken ik vermoed dat ik.n.l langer zwanger ben, vandaar.

en gezien mijn leeftijd moeten er ook testen gedaan worden of alles wel goed is met 9 of 11 weken dat ze zei een nekplooi meting.

Ik weet het niet precies waneer dat is maar dat hoor ik dan wel .

8. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hoi hoi,
    Nou dat had ik dus ook. Ik voelde me oo kzo opgeblezen in het begin.
    Omdat ik mantelpakjes op het werk draag had ik dus een vet probleem. Hoe leg je de baas uit die net voor 600 euro aan mantelpakjes gekocht heeft voor je omdat je dat zo mooi vindt uitzien, dat je ze niet meer draagt?

Ik heb met 9 weken al moeten vertellen dat ik zwanger was en dat ik echt geen rokje meer aan kon. Laat staan de op maat gemaakte bloesjes.

Gelukkig begreep hij het en vondt hij het niet erg dat dat even niet meer kon.

Voor de buitenwereld heb ik wijde kleding aangedaan. Lagen over elkaar als het maar los zat.

Ach wij hadden zoiets van het is een wonder in je buik en het is nog zo pril maar iedereen mag het zien, zolang je maar iets aan hebt waar je je lekker bij voelt.

Groetjes nance158

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ben nu 6 weken en voel me al dikker ;) haha
    goed wijde kleding dragen nu

10. Niet meer actief

goh das wel grappig dat meer vrouwen dat hebben,

ik kan mn normale broeken al niet meer aan en strakke shirts ook niet, dan zie je al echt een hele buik, bij de vorige 2 was dat pas met 5 mnd dat er uberhaupt iets te zien was,
    ik ben benieuwd of t te "verbergen"is tot 12 weken, haha,

liefs,

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja lastig is dat, ik zal ook wel wat wijde shirts of zo moeten kopen...

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van TS gesloten.

Het spijt me te horen van je mk mama2x.

Groetjes,
    Elvira (moderator)

Deel Deze Pagina