hallo dames ik ben hier nieuw op deze site , ik moet wel hier aan wennen dus mijn vraag is : zijn er ook meiden die een hele vroege eisprong hebben in hun cyclus ( ik heb mijn ei op dag 6 , dus heel vroeg ) zou dat geen probleem zijn om zwanger te zijn , of is het eitje niet rijp genoeg om bevrucht te worden ? , graag hoor ik jullie meningen hier over , alvast bedankt xx
hoi meid ja dat kan ik had vorige maand op dag 11 mijn eisprong ik doe ovulatie testen ! ik geloof niet dat het uitmaakt! zover ik weet!
bedankt voor je reactie , ik ben een beetje gerustgesteld , maar ik heb ergens gelezen dat het eitje nog niet rijp genoeg is om bevrucht te worden !? dus dan kan dat geen kwaad
Ik had de laatste maand mijn eisprong op dag 12, normaal 15/16, en ik werd zwanger die ronde. Dus volgens mij maakt het niet uit, alhoewel dag 6 wel erg vroeg in de oren klinkt. Dan ben je net van je ongi af en dan zou je al je ei hebben. Of bedoel je 6 dagen na einde ongi?
nee dag 6 van mijn cyclus , wel raar hé ! maar nog iets , ik kan mijn eisprong voelen , en normaal moet die ovulatietest + zijn maar hij was - ik weet niet wat er aan de hand is , mss door bv was alles in de war ?! ik had altijd een regelmatige cyclus van 26 dagen , en nu is mijn cyclus wel terug op 26 dagen ( 1 keer na het stoppen van bv 31 , 2 keer 28 en de 3 keer 27 en dus deze 4 keer terug op 26 ) maar mijn ei komt zo vroeg pffff .... ik word daar gek van
als je je ei voelt, kan t nog 2 dagen duren voor ie echt springt he.. anders zou ik je aanraden om te gaan tempen, dan heb je wat meer inzicht wanneer je na je eipijn een eisprong hebt. Want eerlijk gezegd lijkt me een lutheale fase van 20 wel erg lang meid, heb ik nog nooit van gehoors, dacht dat 18 de max was? En zou zonde zijn als jullie op de verkeerde momenten klussen toch .
@trishka : normaal had ik dat nooit en idd de pijn duurt 3 dagen , en op de derde dag springt het eitje maar vandaag heb ik een ovulatietest gedaan in combinatie met die pijn , normaal geeft die een + maar nee hij was - , ik hoop dat mijn ei terug op dag 12 van mijn cyclus komt in de komende 3 maanden anders wordt ik gek ......
ik denk niet dat je ei op dag 6 is hoor als je cyclus 26 dagen is. Dan zou je wel een hele lange lf hebben! Ik zou gaan tempen als ik jou was!
@debby82 ja ik weet het dat het niet klopt , maar ik heb alle symptomen van een naderende eisprong ( cervixslijm, ongi krampen enz..) ik had dat vorige maand ook , en ik heb vorige maand ook de innesteling gevoeld , ik was misselijk enz .. maar het heeft niet doorgezet , ik denk dat mijn ei te vroeg is , en er is weinig kans dat het eitje goed kan innestelen of mss is mijn ei niet rijp genoeg voor een zwangerschap .... zijn er wel meiden die wel zwanger zijn geworden door een vroege eisprong ?
nadija ja ik zou toch echt gaan tempen dan weet je meer... wat leuk ook 17 juni... nog 8 daagjes en dan feest (ben ik tenminste niet de enige moeder die snel voor een 2e wil gaan...)
bedankt debby voor je reacties , ik vind het hier een hele leuke site ,ik zal vandaag nog een ovulatietest doen ( van TODAY) , ze zijn ook zeer goed , maar als ze - blijven zal ik proberen met tempen
Hier ook bijna altijd vroeg een ei. Ik heb nu op dag 5 een positieve ov test in handen gehad (zie album) . Dus verwacht dat ik vandaag of morgen vroeg mijn temp omhoog is, het kan dus heel goed dat je op dag 6 een eisprong heb gehad.
@ minimuis ik heb juist een ovulatietest gedaan en ik denk dat die + is die staat in mijn fotoalbum , ik heb daar weinig verstang van maar is dat niet te vroeg zo een eisprong op dag 6 ?!! was dat ook zo bij je ? ik vind dat wel bizar hoor ....
Die is positief dus morgen of overmorgen kan je, je ei verwachten. Je zit nu op dag 6 dus dan zou je op zijn laast op dag 8 je ei kunnen verwachten. Ik zit zelf nu op cd 7 en verwacht vandaag mijn eisprong te hebben. Ik heb zelfs een eisprong op dag 3 van mijn cyclus gehad dit weet ik aan de hand van fm metingen. Hopelijk blijft het voor jou maar bij 1cyclus dat je zo vroeg een ei heb.