Mijn NOD ik zit tussen de 24 en 27 dagen En nu op dag 25 Zooooo spannend allemaal Zou het echt kan het niet geloven Niet meer verwacht wel gehoopt En hoop dat het juist is
Pffff zooooo spannend Heb gister bloed laten prikken na overleg En krijg zo de uitslag ben zo bang dat het toch niet zo is Maar die test is toch niet voor niks positief Ook al knalt ie nog niet
De uitslag is twijfelachtig En zei zegt met zo'n bloeduitslag kan ik geen positief test krijgen ik heb toch echt een positieve test Ik snap er niks van moet straks komen afwachten
Hmmmm, apart, twijfelachtig....Wil je geen valse hoop geven maar ik denk ook echt aan een prille zwangerschap, je zit toch ook nog rond of op je nod? Dat zou het kunnen verklaren, denk ik maar ja ben ook geen dokter
Het HCG was 4 En is 10 dagen na eisprong gemeten En de clearbleu die ik net heb gedaan zegt niet zwanger Waarom slaat een kruidvattest positief uit met een hcg 4 Ik weet het niet meer het is een twijfel
Ik denk dat je niet zwanger bent en dat dit wederom een vals positieve test van kv is. Een test kan namelijk niet positief worden met een hcg van 4 (of minder)!! Dat is gewoon onmogelijk. Bovendien vind ik de streepjes meer grijs dan roze Tevens zeggen ze dat alle waarden onder 5 als negatief moeten worden beschouwd. Dus als je je bloeduitslag moet "lezen" zou je dus niet zwanger zijn. Maar natuurlijk hoop ik wel dat je zwanger bent!
Ik weet dinsdag meer Er is opnieuw bloed geprikt Aangezien er een kans is dat het niet mijn uitslag is Baal enorm Is het wel mijn uitslag dan kan het alle kanten nog op Een kruidvat test is erg gevoelig op HCG En een andere test heeft wel 40 of 50 HCG nodig Ik ga er niet meer vanuit Hoop het wel Afwachten
niet jouw uitslag ????? Dat wil dus zeggen dat ze jouw bloed met dat van een ander verwisseld hebben ? Dat zou zuur zijn!