Dat is inderdaad juist Het hoeft niet zo te zijn Maar er is wel iets mis gegaan Dus geen risico en opnieuw prikken Alleen dat wachten Ik weet het gewoon niet meer Hoop op goed nieuws Toch weet ik het niet De test die je hier ziet ik zou zeggen positief Hoor alleen zulke verschillende verhalen En ja de test van Clearbleu was negatief vandaag let op dit was niet met ochtendurine En ben nog niet over tijd De testen van kruidvat zijn gevoeliger Dus ja er is nog hoop Afwachten en dat is slopend
meis...wat een spanning zeg! ik ga er echt van uit dat je zwanger bent hoor! vind de streepjes mooi roze en breed en het is vrij logisch dat je met middagurine niet positief test met de digitale... die heeft echt veel meer hcg nodig en zou ik pas na mijn nod doen als ik jou was... ga er echt vanuit dat ze een vergissing hebben gemaakt hoor! wel heel slordig!! sterkte met wachten meis!
Hier ben ik het absoluut niet mee eens! De kv 2 voor 5 euro liet bij mij (ver buiten afleestijd) een supervaag streepje zien, terwijl de CB (plus) knal positief was. En ik heb beide testen gedaan met dezelfde opgevangen urine!!
En dat was een CB test met zwanger of niet zwanger in beeld? Ja als ik dat hoor zeg ik nee Ik weet het gewoon niet Zal af moeten wachten En normaal was de kruidvat test nooit positief bij mij En denk een streep is een streep al twijfel ik daar nu ook aan Ik doe zondagochtend nog een test afwachten meer kun je niet Moeilijk is het wel en baal enorm
Ik kan me voorstellen dat je baalt. Maar voorheen was de KV heel betrouwbaar, maar ik zie steeds meer vals positieve testen voorbij komen. Heel jammer !! De cb test die ik deed was niet de digitale, maar de normale met het kruis (CB Plus).
Dan zou ik die nog kunnen halen en die zondag doen met ochtendurine Bedankt voor je reaktie En ik twijfel ook steeds meer aan de kruidvat test jammer dat ze positief geven terwijl dat vaak niet zo is Dat geeft mensen hoop en daarna een grote teleurstelling Bij mij is nog hoop, maar eerlijk gezegd zie ik het somber in
Ik ga voor je duimen dat je toch gewoon zwanger bent hoor! Want dat is toch iets wat je iedereen hier gunt
Heb vanochtend weer getest met kruidvat Wederom positief Hij knalt nog steeds niet Ik snappie er niks meer van En weet het ook niet meer Doe maandag nog een test en dinsdag de uitslag Afwachten meer kan ik niet
Jeetje meis wat een spanning, ik hoop dat je vlug goed nieuws krijgt. Maar je uitslag verwisseld Dat kan toch niet, als je dan zwanger zou zijn hebben ze tegen iemand anders, die niet zwanger is, gezegd dat ze wel zwanger is... Staat ze ook raar te kijken als de over een maand voor een echo gaat. Raar verhaal. Hopelijk vlug meer duidelijkheid voor je meis. 3 vals positieve testen lijkt me wel heel sterk, dan moet ik ook weer gaan twijfelen, liever niet.
het spijt me om dit te zeggen, maar ik heb ook eens 3keer vals positief getest. 3x met kruidvat. Ik zou uitgaan van de CB test als ik jou was, maar ik weet dat dat eigenlijk niet is wat je wil, omdat je wil dat je zwanger bent... succes! en hopelijk was het bij jou niet vals positief.
ik heb met de kv 2v5 5 dgn voor nod getest. kijk maar bij mijn foto's. en werden met de dag donkerder. ook met predictor vroege test gaf ook een streep 5 dgn voor nod. maar kv was duidelijker. zelf heb ik dus goede ervaringen met de kv2v5. Digit van CB heeft inderdaad meer HCG nodig. Ik zeg positief. probeer om de dag te testen met ochtendurine. hcg verdubbeld zich met 48 uur. zo kort achter elkaar testen zie je weinig verschil. maar als ik je testen zo zie zeg ik toch zwanger... Maar als je testen niet donkerder worden moet je rekening houden dat t misschien een vmk is. dat het bij de innesteling misschien fout is gegaan vandaar misschien het lage hcg waarde...en dat je dus binnenkort ongie gaat worden... da is t nadeel van te vroeg testen. dat hoop ik natuurlijk niet voor je en dat je zeer binnenkort een knatest mag hebben. succes
Helaas geen foto van de test batterij was leeg Maar heb ook wat oud bloed verlies gehad En vandaag er duizelig en hoofdpijn Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben En ongesteld ga worden We wachten het nog even af Misschien inderdaad een foute innesteling Heb wel het gevoel dat er iets is geweest Zulke testen heb ik nog nooit gehad van kruidvat En wel eerder getest in vorig cyclussen en dan waren ze altijd 1 streep en verder helemaal wit geen 2de streep te zien Nou ja dinsdag de bloed uitslag en dan weten we het zeker Het blijft nog even spannend, maar ga er niet meer vanuit En mocht het wel zo zijn is het mooi, maar moet mezelf beschermen En er gewoon van uit gaan dat het een nee is Dit is wel slopend voor een vrouw We willen het zo graag de wens is zo groot Dit was de 7de ronde
Wederom getest vanochtend En wederom een vage streep De streep had nu al een stuk duidelijker moeten zijn Ik ga er dan ook niet meer vanuit dat ik zwanger ben Wel raar dat ie positief blijft aangeven Een streep is een streep toch Nee ik vertrouw de testen van kruidvat 2 voor 5 niet meer Maar morgen weet ik het zeker Dan is de bloeduitslag binnen Morgen 9:00 Natuurlijk hou je nog hoop Maar moet mezelf beschermen Misschien is er wel iets geweest Dat kan, maar ik denk dat de testen van kruidvat niet werken zoals het zou moeten Morgen meer wordt vervolgd
Wat vervelend joh. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid bij de bloeduitslag. Ik denk wel dat je zwanger bent, maar dat het misschien niet goed is gegaan. Ik heb zelf wel goede ervaringen met kruidvat 2v5. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dit is inderdaad slopend!
Ik denk inderdaad hetzelfde als jou Dat er wel iets is geweest En het niet goed is Die testen geven het niet voor niks aan Morgen weet ik meer Het is wel slopend en spannend Pffffff wat doet dit wat met je Laat het morgen even weten
Hey meis, Zo is het bij mij dus ook geweest, 1 1/2 week tot 2 weken lang vage strepen bij kruitvat, die niet duidelijker wilden worden, helaas toch ongi geworden. waarcshijnlijk is er heel vroeg iets mis gegaan, fout gegaan bij de innesteling. Denk ook dat je net zwanger bent, anders hadden ze echt duidelijker moeten worden. Zie mijn fotoalnbum, kun je ook foto's van de testen van deze en vorige maand zien. Succes!! Natuurlijk hoop ik voor je dat je niet ongi wordt en toch zwanger bent
Ben inderdaad niet zwanger Vandaag de bloed uitslag gekregen Het doet me erg veel pijn en verdriet Zo zie je maar weer dat die kruidvat testen toch vals positief kunnen weer geven Gisteravond ongesteld geworden