Echo met 15 wkn 6 dgn een meisje!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mammienes, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    duidelijk een meisje toch??

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik zie niet echt duidelijk de kenmerkende streepjes maar ik zie ook niets van een piemeltje ofzo dus daarom zou ik zeggen een meisje maar met de echo heb je denk ik zelf wel beter in beeld gehad en waarschijnlijk ook de streepjes wel gezien

3. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt is een beetje verkleind hier, maar op het scherm was het zeer duidelijk en die echoscopiste is erg kundig en kon het ook duidelijk zien :) dit was de enigste foto ervan, maar heb meerdere beelden gezien ;)

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb helemaal ingezoomd maar zie niet de kenmerken van een meisje, het zou ook een jongen kunnen zijn, waarbij het piemeltje niet op de foto staat. Ik heb er geen mening over, maar op basis van deze foto vind ik het geen meisje en is het voor mij nog 50/50

5. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja ik heb het wel gezien en deze dame werkt ook in het ziekenhuis en heeft er veel verstand van, en daarbij heb ik al 2 jongens en ook echo's mee gehad en dat zag er heeeel anders uit ;) dus ik heb geen enkele twijfel.

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Zo zag mijn echo er ook afgelopen dinsdag uit, Jaaaaaaaaaa een meid helemaal!

Gefeliciteerd!

7. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Echt wel een meisje , inderdaad een heeeeele goeie echoscopiste!!! Dus lekker shoppen en laat je niet van de wijs brengen meid! Rozeeeeeee

8. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik ook niet hoor ;) echt niet, ik luister naar een echoscopiste want die heeft ervoor geleerd haha dus die geloof ik eerder dan iemand die er niet voor geleerd heeft :)

En heb al lekker geshopt hahahaa!

Deel Deze Pagina