ik zie niet echt duidelijk de kenmerkende streepjes maar ik zie ook niets van een piemeltje ofzo dus daarom zou ik zeggen een meisje maar met de echo heb je denk ik zelf wel beter in beeld gehad en waarschijnlijk ook de streepjes wel gezien
Ja klopt is een beetje verkleind hier, maar op het scherm was het zeer duidelijk en die echoscopiste is erg kundig en kon het ook duidelijk zien dit was de enigste foto ervan, maar heb meerdere beelden gezien
Ik heb helemaal ingezoomd maar zie niet de kenmerken van een meisje, het zou ook een jongen kunnen zijn, waarbij het piemeltje niet op de foto staat. Ik heb er geen mening over, maar op basis van deze foto vind ik het geen meisje en is het voor mij nog 50/50
Ach ja ik heb het wel gezien en deze dame werkt ook in het ziekenhuis en heeft er veel verstand van, en daarbij heb ik al 2 jongens en ook echo's mee gehad en dat zag er heeeel anders uit dus ik heb geen enkele twijfel.
Echt wel een meisje , inderdaad een heeeeele goeie echoscopiste!!! Dus lekker shoppen en laat je niet van de wijs brengen meid! Rozeeeeeee
Doe ik ook niet hoor echt niet, ik luister naar een echoscopiste want die heeft ervoor geleerd haha dus die geloof ik eerder dan iemand die er niet voor geleerd heeft En heb al lekker geshopt hahahaa!