met de gezinsplanning aan natuurlijk. hou er rekening mee dat FBTO ook tot 100 euro aan pret echo's ook 3/4/5D vergoed! ik heb toen die tijd het pakket genomen van 160 euro en dat kosten me dus nog maar 60 euro Wel even nagaan of jou echo buro samen werkt met FBTO en de kassabon vragen natuurlijk! (word vaak met de hand geschreven) ik heb het toen die tijd gedaan bij baby vieuw in Zoetermeer al 2 mensen om me heen die daar te laat achter kwamen helaas.... vandaar ik het even kom melden
Ja klopt tenzij je de combinatietest al ingediend hebt. Je kan kiezen wat je doet en dan wordt voor beide max 100 euro vergoed. Ik was m dus daar al aan kwijt. En je kan nota's nog tot een jaar na dato indienen!
Ook kun je hier NannyCare – Het baby sensormatje de gratis nanny care bestellen. Fbto vergoed hem helemaal en als je hem niet wil gebruiken is het een aardig centje en verkoop je hem.
Dat is goed om te weten! Wist ik helemaal niet! Dus de nekplooimeting wordt dan tot max 100 euro vergoed?! Begrijp ik uit bovenstaande. Dat is mooi.
dat is helemaal mooi! was die nekplooimeting vanwege de leeftijd of andere redenen? aangezien ze vermelden, of het een of het ander