Vrijdag 20 weken echo en ben zo gespannen. Vond t altijd al een spannende echo maar na t verlies van onze dochter afgelopen jaar is t nog veel erger. Haar 20 weken echo was overigens goed hoor. Ze is na 32 weken heel plotseling overleden door dikke pech. Ze was zelf 'gewoon' gezond. Het is alleen zo dat ik dit kindje veel minder duidelijk voel en dat maakt me zo onzeker! Haal me de gekste dingen in m'n hoofd. We hebben een combinatietest laten doen en die uitslag was super goed en ook bij bijna 17 weken zag de echo er op het eerste gezicht goed uit. Toch ben ik zo bang dat er toch iets mis zal zijn. Droom er zelfs al van dat ze ons vertelt dat t hartje niet goed is. Maak mezelf er helemaal gek mee. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil maar moest t even van me afschrijven hopelijk blijkt vrijdag alles helemaal goed te zijn en kan ik iets rustiger in de zwangerschap staan.
Ohh Luvv... Zo herkenbaar. Wij moeten vanmiddag en ik vrees nu al 1000 doden.. Ook zo bang dat we weer niet een goede zwangerschap kunnen volbrengen. Toch moeten we hoop houden en rustig blijven. We zijn op dit moment namelijk ouders die dat moeten doen voor de kindjes.. X
Heel herkenbaar. Misschien hoor je dat je placenta aan de voorkant ligt dat je daarom minder leven voelt. Dat was bij mij zo en dat stelde gerust. Maar wat jij hebt meegemaakt lijkt me verschrikkelijk met 32 weken je kindje verliezen. Dat is mijn ergste nachtmerrie. Hier zitten we de komende tijd nog in spanning omdat ik te weinig vruchtwater heb.
placenta ligt volgens mij gewoon achter. Al heel wat echo's gehad. Bedankt voor de reacties. Morgen is het zover. Gelukkig mooi op tijd in de ochtend. Zal laten weten hoe t was...
Het is goed gegaan bij ons! Mooie hart actie en goed gegroeid ten opzichte van de vorige keer. Bij ons zal de spanning komen rond de twaalf weken echo maar ben door zoveel jaren en miskraam zo bang. Ik ga morgen heel hard voor je duimen!!! Het komt goed Luvv, dit is onze beurt! Xxx
Luvv, ik wil je veel suuces wensen voor straks. Je spanning is begrijpelijk en zal ook niet weg te nemen zijn tot je straks hoort dat alles goed er uit ziet. En dan nog zal het spannend blijven na wat je hebt meegemaakt. Is de beeb wel groot genoeg voor aantal weken of weten ze waar het minder voelen anders vandaan kan komen? Misschien is de beeb gewoon minder beweeglijk? Laat je even iets weten na de echo? Knuffel!
Gefeliciteerd Lun wat fijn!! Hoi jonneke: nee ze zei gewoon dat iedere zwangerschap anders is. Je ziet t kindje ook mooi bewegen op de echo's. Moet wel zeggen dat ik t de laatste 2 dagen duidelijker voel als ik in bed lig. Ik laat t zeker even weten. Hoe is t nu met jou en de kleine??
Kon je niet slapen van de spanning? Je zal het ook steeds beter gaan voelen hoor. Maar fijn dat dat nu al is als je ligt. Is toch een geruststelling he. Maar bij 20wkn mag dat ook wel, zeker voor jezelf he? En het is logisch dat je vergelijkt, dat is je enige ervaring. Maar gelukkig geven echo's dan meer duidelijkheid he. Blijf je die extra echo's wel houden? Hier alles goed. De kleine wordt al groot ze weegt al 5kg! Ze is heel tevreden. Alleen slaapt ze overdag weinig waardoor ze s avonds oververmoeid is. Nu dus proberen met inbakeren. Maar over ongeveer 20wkn kun jij dat ook zelf ervaren. Alweer op de helft!
Klopt haha.. De echo was helemaal goed en we krijgen weer een dochter ben heel blij en opgelucht! Krijg zo ongeveer om de 3 weken een echo. Ze laat t een beetje aan mijzelf over hoe vaak.
Wat fijn dat alles goed is en wat fijn dat je extra in de gaten gehouden wordt! Hopelijk kan je nu voorzichtig gaan genieten van je nieuwe wondertje!
Net thuis van werken en snel even kijken hoe het is gegaan bij Luvv! Wat goeeeeehhhhdd!!! En weer een meid! Oh ik ben zo blij voor je en ik snap je spanning zo ontzettend goed! Tranen in mn ogen van opluchting (en ook een beetje hormonen )
Super! Gefeliciteerd Luvv! En weer een meisje, hoe bijzonder! Natuurlijk, dat het gezond is is het belangrijkste maar een zusje voor jullie dochter is wel heel speciaal. Fijn dat je zelf mag bepalen hoe vaak je een echo hebt. Het blijft toch al spannend genoeg. Maar deze mijlpaal is ook weer binnen. Geniet er van. Kun je ook een beetje genieten of niet?
Bedankt allemaal. Ja jonneke het genieten na deze echo lukt wel weer wat meer maar t blijft beladen natuurlijk. Maar daar weet jij alles van. Heb wel echt zin om t kamertje klaar te gaan maken enzo en dat is wel weer een goed teken.
Dat is inderdaad een goed teken. Doe je het op dezelfde manier als je van plan was bij je eerste dochter of wordt het helemaal anders? Neem aan dat je toen al een heel eind was. Veel plezier met het kamertje!
We doen t wel een beetje anders. Kamer was idd net klaar toen we hoorden dat ze was overleden. Wat een drama was dat om alles weer weg te moeten halen. Nu is t weer een rommelkamer/kantoor...
Dat snap ik dat het moeilijk was het weer weg te halen. Maar waarom heb je daar toen voor gekozen dan? Hier is de deur gewoon dicht gegaan en niet meer opengegaan toen ik voor dit meisje de kamer verder af kon gaan maken.