Nou met 13 weken en 5 dagen geslachtsbepaling gehad, een jongen! Wat waren we bij!! Maar toch sloeg bij ons de twijfel toe.. Alle verhalen die je las, die onzekerheid en ja stiekem ook nog vroeg. Daarbij konden ze het moeilijk zien en duurde het lang. Maaar... Vandaag met 15 weken en 2 dagen een nieuwe echo, 100% Een jongen!!! Ze konden het meteen zien en mijn twijfel is weg! Zien jullie het ook?!
Zie hier ook niet veel op wat wat is haha maar ik geloof je voor de 100% Gefeliciteerd 😀😀 blauw shoppen!! 💙
Ik zie hier niets in maar vond je vorige echo wel heel duidelijk! Leuk, een jochie! P.s. wat een toffe avatar heb je
Duidelijk een kereltje. Maar niet om het een of ander vind de rechterkant van je echo een beetje eng hihi. Een gezicht wat je zo aankijkt
Hahah Jaa het bewoog steeds dus moeilijk om steeds te kunnen vast leggen haha! Maar idd bij het pijltje zit het piemeltje 😄. Vond het ook een rare foto haha! Hier onder de 3 foto's samen dan snappen jullie miss hoe ie ligt haha http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-PSP3GQ6A.jpg