Mijn vriend heeft twee jongens en zou een meisje wel heel leuk vinden. Zelf heb ik ook het idee van een meisje. En ben tot nu toe pas één iemand tegengekomen die dacht dat het een jongetje was. Nog maar een dag of 104 en dan weten we het
Hoi meiden, Het grote nieuws. Alles was helemaal goed met de echo. De beentjes zien iets kleinder dan verwacht maar helemaal niets om ons zorgen over te maken. Dus doe ik ook helemaal niet. Heb met de echo liggen huilen van geluk. Ons kindje was zo zo zo bewegelijk dat ze stiekem zelf al het geslacht had bekeken want ze wilde wel even weten wat zo bewegelijk was. Onze Pooh is Vrouwelijk! Het is een meisje! We krijgen een dochter! We zijn helemaal gelukkig met alles en m`n man heeft altijd al een goed voorgevoel gehad. Veel spanning is van me afgevallen. We hebben net gebak in huis gehaald en we gaan het straks m`n ouders vertellen, die komen op de koffie. Groetjes
Gefeliciteerd!!!! Leuk joh!! Wij verwachten ook een meisje!! Nu nog leuke roze dingetjes en rokjes kopen he
oeps toch een meisje te krijgen?? zoo gefeliciteerd.. sorry ik heb niet zo goed opgelet van die laatste pagina
Jaa Wops! Had ik het toch goed! Gefeliciteerd, een meissie! Geweldig!! Noname weet jij al meer? Of heb ik er overheen gelezen??
meisje1981: Fioon: Wij weten dus nog steeds niet wat het wordt dus een jongetje zou goed kunnen. Ik krijg met 30 weken nog een xtra echo dus ben benieuwd.... Omdat er tussendoor een paar andere berichten gepost zijn is het een beetje onoverzichtelijk geworden maar de de poll is nog steeds 50 - 50! wops: wat leuk een meisje... fijn dat jullie het eindelijk goed konden zien!
Dus meiden die dit forum aanklikken en nog niet hebben gedaan.. Check mijn foto in het album.. wat denken jullie. Een meisje of een jongen. Aan de ene kant zie je streepjes dus denk ik een meisje. Maar aan de andere kant zie je ook wat uitsteken dus dan is het een jongetje. En voor hetzelfde geld kijken we tegen de navelstreng aan! hihi
Ik blijf toch echt bij een jongetje. Ik zie gewoon een piemeltje en balletjes! Als ik goed kijk lijk ik het zelfs al te zien op jullie eerdere echo!! (13 weken?) maar dat kan bijna niet.... Ben wel benieuwd!
haha... thanx Fioon... Ik ben ook zo nieuwsgierig! We krijgen met 30 weken een extra echo om de groei in de gaten te houden (het is een aardig groot kind) en zit flink te twijfelen of ik het van tevoren wil weten. hihi...