wanneer test, ei later

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anne85, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

hoi dames,

Ik heb even een vraagje.. ik heb dmv ovu testen mij ei gevonden deze was later dan de vorige twee keren, normaal morgen mijn nod --> uitgaande van 30 dagen. Anders dinsdag 14 dpo geloof ik (althans dinsdag 2 week geleden posi ovu test) wanneer kan ik testen iemand een idee?? Miss btje wazig verhaal.. (mijn lf was eerste keer 10 dagen en tweede keer 8 dagen, in de cycli waarin in eisprong had (de vorige twee keren). Hopelijk kan iemand mij helpen, weet zelf niet wat te doen..

Liefs Anne85:(

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    8dg na eisprong is echt nog te vroeg. dit omdat dan pas net het vruchtje is ingenesteld en ook dan pas hormonen aangemaakt worden. denk dat je vanaf 11dg na eisprong een kansje maakt op een positieve test en het beste is wachten tot 14dg na je eisprong.

3. anne85

anne85 Niet meer actief

dankjewel.. nou dan moet ik nog maar even wachten (heb wat andere klachten dan normaal voor ongi, dus vind het spannend ;))

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een week of twee na je ei kun je meestal testen. Maar is wel even afhankelijk van innesteling ook: als die lang duurt, kan het ook langer duren voor je positief test.

5. anne85

anne85 Niet meer actief

bedankt, Ik heb overigens net mijn temp gemeten 38.1 (normaal in 37 begin...) ik ben wel erg onzeker, morgen zou eigenlijk mijn nod zijn als ik dus van 30 dagen uit ging ik wacht wel tot dinsdag met testen (als ik niet eerder ongi ben dan..) Ik heb geen idee wann innesteling al voelde ik vorige week zaterdag wel 1x felle steek (mr goed kan ook wat anders zijn) nu een btje opgeblazen gevoel in mijn buik alsof ie op knappen staat als je er met een naaldje in prikt...

naja spannend!!

Deel Deze Pagina