Hoi dames, Ik liep vandaag met me schoonzus in de kruitvat ik dacht ah nog een keer een kv test doen voor de leuk om een knal test te hebben.. Ik had bij me zoon destijds met 5 weken een knaller de test lijn was donkerder dan de controle lijn.. Dus vond nu ook leuk om zo een test te hebben.. Weer dat dom is en ik niet had moeten testen maar toch gedaan pff en toch niet echt een knaller wat ik zou verwachten bij 6 weken en 1 dag.. Pff terwijl ik overal lees dt hcg rond 6 weken op ze top is.. Moet ik me zorgen maken of niet.. Sorry voor me onzekere berichtje.. Liefs x
Ja ik had bij me zoon ook met 5 weken echt een knaller hele donkere streep daarom vind ik t zo raar nu niet.. Is wel middag urine maar had niet veel gedronken..
Schijnbaar kan deze kv test een heel hoog hcg gehalte niet aan en gaat daarom vaager worden als het hcg op zijn top is. Maar ook zijn de kv testen enorm achteruit gegaan vind ik. Gaven ze eerst nog snel een duidelijke streep (voor nod), tegenwoordig zijn het veelal hele vage streepjes.
Ja zoiets had ik ook gelezen.. Want als ik nu me test van 12dpo naast deze leg is het streepje bijna tzelfde .. Nu al spijt dat ik t gedaan heb stom !! Verwachtte er gewoon teveel van na me test doen bij me zoon.. Maar toen waren ze nog niet vernieuwd indd..
Kruidvat testen zijn niet meer zo fijn....maar ik lees en zie wel vaker knaltesten bij anderen ..... Dus ik durf het niet zo goed te zeggen.....
Ja daarom ook heb laatste tijd indd wel vaak knal testen gezien dus had wel donkerdr verwacht.. Nja heb vrijdag een echo..
Nou hij is toch gewoon mooi positief Laat jezelf niet gek maken en vergelijk niet met je vorige zw elke keer is het anders. Proficiat
Eigenlijk zou je niet zoveel moeten testen alleen maar om je niet ongerust te maken voor niks..... Gelukkig heb je snel je echo......
Ik denk inderdaad dat je hcg nu te hoog is voor de test en je daarom een lichter streepje krijgt. Zou me niet druk maken, het is een mooie streep toch?!
Misschien heb je al zoveel hormoon in je lichaam, dat de test het niet meer aankan zeg maar? Niet onnodig gaan stressen nu zit vast helemaal goed! Wanneer heb je de echo?
Ja misschien wel teveel hcg dat kan ook indd.. Bedankt voor jullie reacties dames.. Ik heb vrijdag om 2 uur een echo
Ik zou enorm zenuwachtig worden van zo'n lichte test bij 6 weken... Hopelijk heb je een goede echo vrijdag!
Ik had hetzelfde! Ik had wel een knaller om 4w6d, maar toen ik op 6 weken mijn laatste test deed was ie veel lichter. Was ik ook van geschrokken, maar aangezien ik al goed misselijk was, heb ik mij er geen zorgen om gemaakt
Jaa ik heb met 4 weken voor t laatst een cb plus gedaan dat was wel een dik kruis.. En indd ben ook goed misselijk met vlagen haha nja nog ff een weekje gelukkig echo thanks x
Geen zorgen maken, ik wilde ook nog ff een knaltest met 6 weken en tot míjn schrik was die super licht nog lichter dan die van jou en ik had totaal geen kwaaltjes dus werd super onzeker maar gelukkig zit alles goed zoals je aan mij banner zien kan
heb ik ook gehad en al met 5w3d. Ik had toen al zoveel hcg (50000) dat de kv test het idd niet meer aankon. de cb zei nog wel steeds 3+ niet teveel zorgen over maken en hopelijk gewoon een goede echo
Hcg is met 6 weken echt nog niet zo hoog meiden.... En waar ik een beetje van schrik is dat jij zegt dat je test net zo kleurt als de laatste die je gedaan had. Een test hoort wel op te lopen en duidelijker te worden.... De testen zijn niet meer zo fijn van de kruidvat dat klopt....maar je test had wel duidelijker moeten zijn ben ik bang.