Geen knaltest..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MirandaV, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik liep vandaag met me schoonzus in de kruitvat ik dacht ah nog een keer een kv test doen voor de leuk om een knal test te hebben.. Ik had bij me zoon destijds met 5 weken een knaller de test lijn was donkerder dan de controle lijn.. Dus vond nu ook leuk om zo een test te hebben.. Weer dat dom is en ik niet had moeten testen maar toch gedaan pff en toch niet echt een knaller wat ik zou verwachten bij 6 weken en 1 dag.. Pff terwijl ik overal lees dt hcg rond 6 weken op ze top is.. Moet ik me zorgen maken of niet.. Sorry voor me onzekere berichtje..

Liefs x

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Vreemd zeg?
    Ik had rond 6/7 weken echt knal test..
    Misschien trage hcg stijging?

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik had bij me zoon ook met 5 weken echt een knaller hele donkere streep daarom vind ik t zo raar nu niet.. Is wel middag urine maar had niet veel gedronken..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.951
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Schijnbaar kan deze kv test een heel hoog hcg gehalte niet aan en gaat daarom vaager worden als het hcg op zijn top is.

Maar ook zijn de kv testen enorm achteruit gegaan vind ik.
    Gaven ze eerst nog snel een duidelijke streep (voor nod), tegenwoordig zijn het veelal hele vage streepjes.

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja zoiets had ik ook gelezen.. Want als ik nu me test van 12dpo naast deze leg is het streepje bijna tzelfde .. Nu al spijt dat ik t gedaan heb stom !! Verwachtte er gewoon teveel van na me test doen bij me zoon.. Maar toen waren ze nog niet vernieuwd indd..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kruidvat testen zijn niet meer zo fijn....maar ik lees en zie wel vaker knaltesten bij anderen .....

Dus ik durf het niet zo goed te zeggen.....

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja daarom ook heb laatste tijd indd wel vaak knal testen gezien dus had wel donkerdr verwacht..
    Nja heb vrijdag een echo..

8. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Nou hij is toch gewoon mooi positief :)
    Laat jezelf niet gek maken en vergelijk niet met je vorige zw elke keer is het anders. Proficiat

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eigenlijk zou je niet zoveel moeten testen alleen maar om je niet ongerust te maken voor niks.....

Gelukkig heb je snel je echo......

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik denk inderdaad dat je hcg nu te hoog is voor de test en je daarom een lichter streepje krijgt.
    Zou me niet druk maken, het is een mooie streep toch?!

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Misschien heb je al zoveel hormoon in je lichaam, dat de test het niet meer aankan zeg maar? Niet onnodig gaan stressen nu zit vast helemaal goed! Wanneer heb je de echo?

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja misschien wel teveel hcg dat kan ook indd.. Bedankt voor jullie reacties dames.. Ik heb vrijdag om 2 uur een echo :)

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik zou enorm zenuwachtig worden van zo'n lichte test bij 6 weken...
    Hopelijk heb je een goede echo vrijdag!

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nja ik had ook gewoon niet moeten testen :) we wachten het af..

15. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik had hetzelfde! Ik had wel een knaller om 4w6d, maar toen ik op 6 weken mijn laatste test deed was ie veel lichter. Was ik ook van geschrokken, maar aangezien ik al goed misselijk was, heb ik mij er geen zorgen om gemaakt :)

16. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Geen zorgen maken. Is een mooie test!

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik heb met 4 weken voor t laatst een cb plus gedaan dat was wel een dik kruis.. En indd ben ook goed misselijk met vlagen haha nja nog ff een weekje gelukkig echo :) thanks x

18. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen zorgen maken, ik wilde ook nog ff een knaltest met 6 weken en tot míjn schrik was die super licht nog lichter dan die van jou en ik had totaal geen kwaaltjes dus werd super onzeker maar gelukkig zit alles goed zoals je aan mij banner zien kan :)

19. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    heb ik ook gehad en al met 5w3d. Ik had toen al zoveel hcg (50000) dat de kv test het idd niet meer aankon. de cb zei nog wel steeds 3+

niet teveel zorgen over maken en hopelijk gewoon een goede echo

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hcg is met 6 weken echt nog niet zo hoog meiden....

En waar ik een beetje van schrik is dat jij zegt dat je test net zo kleurt als de laatste die je gedaan had. Een test hoort wel op te lopen en duidelijker te worden....

De testen zijn niet meer zo fijn van de kruidvat dat klopt....maar je test had wel duidelijker moeten zijn ben ik bang.

Deel Deze Pagina