Hoewel ik nieuw ben met schrijven hier heb ik al honderden berichtjes gelezen Ben in oktober gestopt met de pil, pas na 101 dagen ongesteld geworden. Daarna na ongeveer 60 dagen en nu na ongeveer 50 dagen. Moeilijk dus om de eisprong te bepalen, en omdat het geduld soms wat opraakt..wil ik graag ovulatietesten bestellen, niet al te dure dus omdat er wat meer getest zal moeten worden ben ik bang. Hebben jullie tips? Welke goedkope zijn goed.... Ik zag door de bomen het bos even niet meer..
123thuistesten is een site waar je 30 testen hebt en nog 6 zwangerschapstesten voor weinig geld..! Ik ben ook aan het wachten op mijn ongesteldheid.. Wordt er helemaal gek van.. doe om de twee dagen een ovulatie test zodat ik goed in de gaten kan houden. Succes...
Irritant he vera.. Ik wil of niet ongesteld worden en zo ja, dan wat sneller graag! Ik zal eens bij zwanger en kids kijken. Die bezorgen het dicreet neem ik aan?
ik gebruik zwanger en kids. Ze bezorgen heel discreet, bruine envelop en er staat geen afzender op. Meestal volgende dag binnen.
Ik ben erg tevreden met de testen van sensitest (zie banner , de eerste ronde met ovu testen was meteen raak )
Ik ben ook erg tevreden met de sensitest ovutesten. Wel de gewone testen en NIET de gvoelige. De witte en niet de groene. Ik ben er al 4x zwanger mee geworden.
ik had eerst de sensitest maar ben overgestapt op de zwangerenkids. Vond ze bij mij duidelijker en geloof dat ze ook nog eens goedkoper waren.