Wat is er met mijn lichaam ? Zwanger of niet ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maudje, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Hallo,

Ik heb 3 kinderen en de jongste is 10 maanden. Omdat ik borstvoeding heb gegeven heb ik de cerazettepil geslikt.
    Opeens viel mij in dat ik moest overstappen op een andere pil omdat ik al 2 weken geen borstvoeding meer gaf. Ik las op internet dat de cerazette ook geslikt kan worden als je geen bv geeft, dus het wil niet zeggen dat deze dan niet veilig is (ik dacht dat in eerste instantie wel)
    Sinds 1 week ben ik begonnen met miocrogynon.
    Maar ik krijg steeds meer het idee dat ik zwanger ben. Tussen de cerazette en de microgynon heb ik een week niks geslikt. Ik weet dat ik bij mijn oudste dochter meteen ongi ben geworden, bij mijn tweede (zoontje) kan ik het mij niet meer herinneren. Maar ik ben niet ongi geworden.
    Sinds 3 weken ben ik iedere dag wel een of een paar keer misselijk. Ik droom heel veel (oke dat doe je iedere dag, maar kan het mij nou herinneren) ik heb kiespijn, heb last van veel afscheiding. Allemaal dingen die ik bij mijn 3 eerdere zwangerschappen gehad heb. Reden voor mij om een zwangerschapstest te doen. Donderdag die goedkope van het kruidvat gedaan -> negatief.
    Ik vind het echt vreemd. Misschien zijn mijn hormonen van slag. Maar die misselijkheid had ik al toen ik nog cerazette slikte. Dus vind het gewoon een beetje vreemd.
    Er staat geen 4de kindje op de planning. Mocht ik toch nog zwanger raken/zijn is het wel van harte welkom. Omdat de test negatief was, ga ik ervan uit dat ik ook niet zwanger ben. Maar wat zouden jullie in mijn situatie doen ?

2. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Ohja heb af en toe ook steekjes onder in mijn buik....en als ik mijn tepel knijp (mijn zoontje deed dat laatst *niet grappig haha*, toen kwam er een beetje melk uit. Terwijl ik al zeker een maand geen bv meer geef

Deel Deze Pagina