Ik heb sinds vrijdag vage testen, heb het aan mijn zus laten zien en die ziet de streepjes ook. Heb vandaag 3 testen gedaan samen met haar. Dit is het resultaat de middelste is het duidelijkste. 2mnd geleden gestopt met de pil 1x ong geweest naar 28 dagen. Nu zit ik op dag 38. Willen jullie mee kijken de testen staan in mijn foto album. Bedankt.
Over een paar dagen nog een keertje testen en hopen dat de streep donkerder is! Na het stoppen met de pil kan je cyclus in de war zijn, waardoor het niet duidelijk is hoeveel dagen je werkelijk overtijd bent.
Ik zie de middelste heeeeel licht. Test over 2, 3dagen nog eens. Dan zou hij al duidelijker moeten zijn!
Op de eerste van kruidvat lijk ik heeel licht een streepje te zien. Ik zou overmorgen nog eens testen. Door het stoppen met de pil kan het inderdaad een tijdje duren voor je cyclus weer in orde is. Als je namelijk echt 10 dagen overtijd zou zijn dan zou de streep er vanaf moeten knallen...
De dokter zal in eerste instantie niet veel voor je kunnen doen en je het advies geven het af te wachten. Mocht je zwanger zijn en mocht het niet goed gaan, dan zal een VMK snel op gang komen en nog vergelijkbaar zijn met een menstruatie. Mocht de test nog heel lang zo blijven en je menstruatie uitblijven, dan zou je nog eens kunnen bellen om het verhaal uit te leggen. Ik heb het ooit een keer gehad, had 4 weken lang een positieve test, maar kon niet zwanger zijn. Het bleek een cyste te zijn. Dat is verder helemaal niet eng, maar was wel even nodig om te onderzoeken ( en kreeg een menstruatie opwekkend middel mee naar huis). Maar daarover geen zorgen nu. Eerst maar eens hopen dat deze teststrepen donkerder worden!!!
Vind het niet leuk om te zeggen maar ik zie niets... Ik zou ver 2 dagen weer eens testen. Een huisarts kan nu niets doen voor je denk ik...hou hoop!
Bedankt voor de reactie s heb de foto's met mijn telefoon gemaakt krijg het er niet beter op helaas we hebben met 3 man gekeken en zien alle 3 een streepje erg licht. Ik ga donderdag of vrijdag weer testen. Wel klachten als pijnlijke tepels, last van onderbuik . Vind het moeilijk
Hoi, mijn testen begonnen precies zoals jouwe. Rond mijn NOD testte ik negatief tot zeeeeeeeeeeeeer licht positief. 2 dagen na NOD met clearblue plus en kruidvat goeie duidelijke testen gehad, dus ik ben hoopvol voor je.. Ben benieuwd!! Succes!