Twee jaar geleden heb ik wel eens ovulatie testen gebruikt, met die smiley van CB, maar kon toen geen ei vinden... dat stomme rondje bleef op alle staafjes leeg Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, heb ik deze maand ovutestjes gebruikt om een beetje inzicht te krijgen, zie foto. Ik vind het lastig om die streepjes te interpreteren, wat denken jullie?
ik denk dat je 13-7 je ei hebt gehad (gister dus duhh haha) en dan springt hij binnen 24-48 uur...gister geklust? vandaag dus voor zekerheid nog een keer
Kan je de foto niet van dichterbij nemen van de onderste 3? kan het nie zo goed zien...bedoel de dikte van streepjes bedoel ik dan!
Ik denk ook 13 juli, want volgens mij, hoe ik het nu zie, is die van 14 al iets lichter en is je ei idd geweest.
het ziet er zo uit op de 13e, zijn dit kv ovu testen? Heb hier niet echt een goed vertrouwen in, deze bleven positief bij mij. Bij jou ziet het er wel uit dat ze posi geworden zijn, doe er morgen en overmorgen nog 1 om te kijken of hij alweer lichter wordt. succes
Dank jullie wel voor de snelle reacties! Dan ga ik uit van gisteren posi test Ze zijn overigens van Sensitest (midstream).