Hoi!! Heb net nog een testje gedaan...kon het weer niet laten NU zie ik een heel licht streepje...weert niet of het op de foto ook zichtbaar is...Wat denken jullie?? Ik weet niet waarom maar ik denk dat het raak isHet is nog wel vroeg denk ik....morgen zit ik op 28 dagen en dit is de eerste ronde weer na de pil.. Bekijk bijlage 84958
Ik kan redelijk goed turen met die schele ogen van me....ik heb ook alle hoeken bekeken maar dit lijkt mij een negatieve test, sorry. Ik zie niks jammer genoeg. Misschien anderen?
Sorry.. ik zie er niks in.. lijkt op die van mij vanochtend. Ik hoop uiteraard voor je dat ik het fout zie. Liefs
als ik die foto zo zie, zie ik het zelf ook niet meer....in het echt is tie een stuk duidelijker.... dank jullie wel!!
ik weet dat je soms live wel een streepje kunt zien, maar niet op de foto zichtbaar.. maar ik zie ook niks..als ie echt posi is dan is ie vast over 2 dagen donkerder...succes
Helaas, ik zie ook niets... Het kan zijn, omdat je net gestopt bent met de pil, dat je cyclus langer is. Alles moet weer op de rit komen namelijk.
Blijkbaar heb ik extreem goede ogen, want ik zie heeeel licht een streepje. Maar ik heb zelf deze streepjes ook wel vaker gehad en het betekende uiteindelijk niks.. Ik hoop voor jou dat je ongi mooi uitblijft en je binnenkort een vet positieve test kunt showen!
Nou zie je wel dat ik overal streepjes zie. Ik zie namelijk wel wat. (maar ben dan ook een prof in streepjes zien die er niet zijn ) hoop voor je dat ik gelijk heb.
Heb net weer een testje gedaan en hij wordt duidelijker!! Bedankt allemaal voor het meekijken en ik ga vd week voor jullie een mooie test neerzetten!!
Die hierop staat was van gisterenmiddag en heb er vanmorgen weer 1 gedaan....Zal proberen hier wel een duidelijke foto van te maken...