Hallo allemaal Bij mn vorige zwangerschap heb ik ovulatietesten gebruikt van zwanger en kids. Ze werkte perfect! Ik had altijd 1 streepje als er geen eisprong was en twee oplopend na de eisprong totdat ik een knaller had daarna werden ze weer wit. Nu heb ik al 3 dagen steeds weer een lichte tweede streepje daar staan. Eisprong is geweest(pos test, bmm ook hoog ed) maar dat tweede streepje blijft dus..en dat terwijl die er normaal gewoon niet meer is. Iemand ervaring mee? Gr baby001
klopt, maar ik heb altijd gewoon 1 streepje getest als er geen eisprong was. Dus vind het gek dat er nu 2 staan. mischien zijn ze veranderd? Komt het doordat ik al een keer bevallen ben (hormoonveranderingen bijv) ik roep maar wat hoor
Ik heb altijd 2 streepjes..de ene is veel lichter dan de ander. Komt door het lh hormoon dat een vrouw in haar lichaam heeft. Ik weet niet waarom het bij jou voorheen bij 1 streep bleef.
Ik had ook altijd een licht streepje staan, maar en als ik m'n piek had sprong het streepje van de test! Dus je ziet dan duidelijk verschil
Ik had dat ook met z&k. Vaak een licht streepje, maar tijdens de lh-piek een duidelijke positieve test. Zie dat het tweede streepje na piek wat lichter is geworden, maar is dan ook alweer een jaar oud Hij leek erg op die van jou. (Was btw de eisprong die tot onze jongste jongen heeft geleid )
Ik ben ook bezig met zwanger en kids ovulatietesten en ze gaven bij mij ook lichte strepen en nu 2 dagen echt knal testen. Dus ik zou nog ff door testen.
Ik heb de knaltest al gehad een aantal dagen terug. Zijn er ook dames die normaal wel wit testen en dat dit ineens veranderd na de eisprong?
O sorry iets wat verkeerd gelezen Ik heb geen idee nog. Ik ben nog bezig met die testen, zal ook nog ff door blijven testen om te kijken of dat bij mij ook zo is.
Ik had naar mijn eisprong ook gewoon een lichte tweede streep staan. Witte ovulatie testen ken ik niet bij mezelf
Je LH schommelt per persoon en oer cyclus. Zo kan het verandert zijn na je bevalling. Dit is een heel normaal beeld!
Ze zijn heel gevoelig, je hebt altijd wel wat LH, dus heel normaal. Waarom je eerst wel witte testen had weet ik niet, ik heb altijd een 2e streepje