zouden jullie kunnen kijken naar mijn kaartje ik heb alleen niet getempt voor dag 14 jammer genoeg maar nu heb ik wel een licht posi test kruidvat supper licht bijna niet te zien en clear blue plus lichte plusheel lichtik heb een zeer onregelmatige cyclus laatste 3 maanden rond dag 19 ei maar daarvoor ???? heel lang
kaartje ziet er goed uit, icl een (waarschijnlijke) innestelingsdip! Ik zou morgen of overmorgen even een cb test halen die aan geeft zwanger of niet zwanger, Iig een voorzichtige felicitatie van deze kant!
Ik vind het wel lastig. Áls je ei al geweest is, dan is ie al een hele poos geleden geweest, dan vind ik het een beetje laat om nog zo'n vage test te hebben... Als je ei geweest is zou ik zeggen op dag 14, dus dan zit je nu 22 dagen na je ei. Dan moet de test eigenlijk wel duidelijker zijn in principe (maar uitzonderingen zijn er altijd). Maar aan de andere kant: als je twee verschillende merken testen allebei positief zijn dan ziet het er wel goed uit! Zou over een dag of 2 nog eens testen en idd met de digitale clearblue, dan hoef je niet te turen Ik duim voor je!
en straatje? hoe staat het ervoor? Denk trouwens dat je je ei op CD^26 gehad hebt En op CD 32 (6DPO) een evt. innestelingsdip en vandaar die stijging!!!! Dus als je op CD 26 een ei gehad hebt zit je nu op 14 DPO! Heb je alweer opnieuw getest?
O wat spannend staartje, je kaartje ziet er in ieder geval goed uit. Zou best eens raak kunnen zijn! Spannend!
maar als ie op dag 26 gesprongen is zou dan me temp daarna dan niet omhoog moeten gaan minnimaal 0,3 hoger dan daarvoor
het gekke is ik heb weleens voor de lol een negatieve test van kruidvat herbruikt ik dacht als ie op hcg reageerd moet ie ook nu een streepje geven die gaven altijd negatief ik weet die spoort niet maar ik vindt testen gewoon leuk maar nu heb ik dat vanmorgen ook gedaan en nu kwam er wel een heeel licht roze streepje en ben misselijk en me borsten zijn gevoelig en ik heb al menstruatie kramp vanaf de eisprong
Hoe bedoel je een negatieve test hergebruiken en dan een negatieve test en nu een positieve test... Een heeeel licht streepje is genoeg! Ik denk dat je ei bij die streep hebt gehad wat ff aangeeft. Wanneer is je NOD? Je kaartje ziet er nog steeds goed uit!
gewoon voor de lol een al gebruikte test herbruiken ik weet dat je dan nergens van uit kan gaan maar er kwam ineens een dun streepje
Je kaartje ziet er nog heel mooi uit Staartje Weet je al wanneer je weer wilt gaan testen? ben erg benieuwd, ook omdat je hergebruikte test een licht streepje gaf, maar moet je natuurlijk niet vanuit gaan he!!!
zelfs de suiker blijft drijven op me afgekoelde urine ik doe als ik morgen niet on wordt woensdag nog een test er staar echt een heeel licht streepje
wouw wat goed staartje, je temp is zeker hoger dan normaal. O haha is dat ook iets wat je kunt zien als je zwanger bent? Dat je suiker blijft drijen op afkoelde urine? Ik duim voor je!
heb ik al een paar keer geprobeerd maar het lekt niet toch nog iets te licht doe over 2 dagen nog een test en ja suiker blijft drijven op afgekoelde urine als je zwanger bent ik heb het geprobeerd toen ik zwanger was en niet zwanger was die info heb ik toen gehad van meerdere doktoren het blijft drijven op hcg dus meiden eerst de urine/suiker test dan een zwangerschapstest PS gewoon een flinke lepel er overheen stooien
haha wat grappig!!! Kun je hem er hier niet opzetten, dan kan ik hem in het negatief zien! ben wel heel erg beniewd naar!!!