vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Shirl1987, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    heb een vraag..

Ik dacht laat ik dan een test maar doen om te kijken of toch iets is. nu is het zo dat ik had een dikke vette roze streep en heel licht roze wit streep. wat zegt dit:S. nu is die niets meer te zien maar ja mag ook niet meer na 1 uur aflezen he.

omdat ik na 2 maand nog niet ongesteld ben en ze zeiden dat ikmiskraam had. maar verlies licht roze bloed meer niet. eigelijk..

2. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Dat is vreemd...Een streep is een streep...Kan dat bloeden geen innestellingsbloeding zijn??

3. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Jaaa heel raar ja.. vind ik dus ook. heb maar ff gebelt naar zo dokterspost ja misschien dom maar ik ben zekerniet gerust op. nauw kan je zeggen morgen weer test doen, kan maar zo zijn dat ze een fout hebben gemaakt. of dat het nu wel zois..wie heeft er verstand van?

ik heb last van..:
    *buikpijn
    8rugpijn
    misselijk
    wam .koud
    erg moe.
    heel saggo of heel vrolijk.
    en nog eens 3kl aangekomen. was 47 nu 50. duss en ik kom niet zo snel aan hoor. heb een schildklier probleem.

4. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Jaaa heel raar ja.. vind ik dus ook. heb maar ff gebelt naar zo dokterspost ja misschien dom maar ik ben zekerniet gerust op. nauw kan je zeggen morgen weer test doen, kan maar zo zijn dat ze een fout hebben gemaakt. of dat het nu wel zois..wie heeft er verstand van?

ik heb last van..:
    *buikpijn
    8rugpijn
    misselijk
    wam .koud
    erg moe.
    heel saggo of heel vrolijk.
    en nog eens 3kl aangekomen. was 47 nu 50. duss en ik kom niet zo snel aan hoor. heb een schildklier probleem.

5. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Niemand????? vanmorgen weer zelfde verhaal!. pff

Deel Deze Pagina