Goedemorgen meiden! Ben een tijdje niet actief geweest op het forum, omdat het me toch wel erg ging bezighouden... Maar nu dan terug, met een zwangerschapstest! Gister zag ik al een lijntje, maar had het totaal niet verwacht, en was ook wel licht, dus vandaag nog één gedaan. Weer een lichte lijn, maar een lijn is een lijn, toch? Wat denken jullie van mijn plaatje?? Overigens is mijn N O D vandaag of morgen (volgens de kalender vandaag, maar weet niet precies wanneer mijn ei is geweest, kan ook 1 dag later zijn geweest). Oh, en de digitale testen geven 'niet zwanger', vandaar ook dat ik het niet zo goed meer weet. De foto is van een '2 voor 5 euro' test eigen merk drogist. Ik hoor heel graag van jullie! [attachment=0icfphyb]Zwangerschapstest 4 mei klein.jpg[/attachmenticfphyb]
Ik vind het toch ook wel een duidelijke tweede streep. Nog wel licht, maar die zal wel vetter worden.
En de digi heeft meer HCG nodig. Als je over een paar dagen nog een keer de digi doet, zal die vast "zwanger" zeggen Proficiat
Bedankt allemaal voor de fijne reacties!!! Ik begin het inmiddels toch wel te geloven! Jullie ook allemaal veel succes met de kids/zwangerschap/zwanger worden. Groetjes, Gwen
Die van kruidvat kan je wel vertrouwen! Dus voorzichtig gefeliciteerd!!! Je kan ook die nieuwe digitale doen die aangeeft hoelang je zwanger bent. Die zou nu wel positief moeten zijn, want kan vanaf 4 dagen voor nod. Ik had net zo'n streep als jij nu hebt en toen gad de nieuwe digi ook zwanger aan!!
Ja, heb op woensdag (gister dus) weer de digitale gedaan. En zie hier het resultaat : [attachment=0:3qzgwib2]Digitale ZwangerschapstestKlein.jpg[/attachment:3qzgwib2]