Hoi dames, Ik heb verschillende ovulatietesten geprobeerd (sensi (normaal en extra gevoelig, clearblue en predictor). Ik krijg steeds een negatief resultaat. Met temperaturen gaat het overigens wel goed. Om me heen hoor ik dat die testen wel helpen en dan denk ik wat is er mis met mij?? Herken je dit? Groetjes, Olive
Herkenbaar probleem. Ik kon ook nooit wijs worden uit ovutesten. Ik heb verschillende merken geprobeerd en had de hoop eigenlijk wat dat betreft opgegeven. Maar toen ik bij zwangerenkids de gratis zwangerschapstesten ging bestellen, heb ik toch ook maar de ovu testen mee besteld. (de dipsticks) En tot mijn verbazing heb ik nu wel mijn eitje gevonden. Ik temp ook dus kon ook zien dat dit klopte. Misschien nog 1x proberen?
Hoi Rosa5, Bedankt voor je reactie! Die van sensi waren bij mij ook dipstick, maar ik zie dat deze niet helemaal hetzelfde zijn. Zal ik nog een poging wagen dan maar? Hoe vond jij de zwangerschapstesten? En welke soort heb jij? (stick of casette) groetjes
Hoi Olive, Ik zie dat je nog niet zo lang op zwangerschapspagina zit. Het is niet toegestaan om 1 vraag 2x te posten (dit ivm het overzicht). Je topic bij het "test" onderleel lijkt me het beste op zijn plaats. Deze doe ik dus dicht. Elmo (moderator)