Dames ben een beetje in de war en ben ongerust over mijn cyclus... Ik ben op 4 december ongesteld geworden, dit was niet zo heftig als normaal en ik verloor dan weer bloed en dan was ik weer schoon..rond 8 december is het opgehouden en verloor ik geen bloed. Gisterenavond verloor ik opeens bloed..heel weinig ongeveer een halve tampon. Nu is het weer opgehouden Zit nu op dag 14 van mijn cyclus..zal het een eisprongbloeding zijn, wie heeft dit nog meer gehad? Heb dit in de 2 jaar dat ik probeer zwanger te worden nog nooit meegemaakt...
@Cindy: nee heb geen test meer gedaan nadat ik ongesteld ben geweest maar heb ook helemaal geen zw.kwalen dus lijkt me zeer sterk dat ik zwanger zou kunnen zijn! Misschien idd een ovulatiebloeding, hopelijk brengt het deze ronde geluk!
als je zwanger bent hoef je niet ergens last van te hebben somige lopenen weken rond zonder te weten dat ze zwanger zijn of ergens last van hebben
Heb ik ook weleens gehad!! Afgelopen juli geloof ik. Net zoals jij, on/off en dan bij het afvegen soms, voor mijn gevoel was ik 2 weken ongesteld omdat je toch steeds mee bezig bent, heel erg frustrerend! Wat mij is opgevallen is dat mijn het aantal dagen ongesteld wat langer is. Vroeger was ik in 7 dgn nu 9 soms 10 En die ovu testen zijn steeds negatief bij mij terwijl ik nu mijn eisprong heb. Ik had vanochtend getemp. en dat klopte wel, 0,3 hoger dan normaal. Groetjes