Ja maak me echt zorgen. Ze worden niet lichter.. maar ook niet donkerder. bel morgen de ha gelijk op. Heb wel ook gelezen dat sommige mensen nooit een duidelijke streep krijgen of dat dat nog een week kan duren nu. kan beide kanten op. hoop natuurlijk dat t goed gaat heb nog wel kleine symptomen.. n n soort ongesteldheidspijn. Groei baarmoeder hb k vaak gelezen.. kzie wel..
Bij mij was het helaas ook geen goed nieuws, die licht blijvende streepjes.... Maar er zijn ook vrouwen die dit hebben en waarbij het wel goed gaat.... Sterkte met wachten, op wat dan ook!
Bij mij was het 2 jaar geleden ook geen goedteken, succes en hopelijk pakt het voor jou wel goed uit!
Ik heb dit ook 3 x gehad, mei, juli en november.. Die in november is mijn zwangerschap nu, wel goed uitgedraaid uiteindelijk en de andere 2 x waren miskramen. Je kan enkel maar afwachten, ik duim voor je!
Ik heb net een mk gehad en bij mij waren de testen net zo. Na een week was de test nog niet donkerder en kort daarna kreeg ik een mk. Ik duim voor je!
Mijn kv testen werden ook niet echt aanzienlijk duidelijker hoor. Je hoeft de moed niet direct op te geven!
Bedankt voor jullie reactie's meiden... Loutjelou; Thx voor je hoop Ik zit me ook net te bedenken.. ik heb al die testen in 3 dagen gedaan.. en je hcg verdubbelt 2a3 dagen. Ik ga dus denk ik morgen nog eens testen maar ook de huisarts raadplegen! Hoop natuurlijk dat het een plakbeebje is!!!
Lichtroze verlies gepaard met buikpijn. had het alleen bij het afvegen en toen heb ik een tampon ingedaan.. Hier zag ik lichtroze, met ietsje donkerder.. Nu is het opgehouden.. Wat moet ik hiervan denken? HELP??? Zou het nog goed kunnen gaan? IK HOOP HET WEL! Buikpijn schommelt een beetje...
'T is zo vervelend dat vandaag niks open is!!! Anders had ik er weer een test tegen aan gegooid.........