Heeft de k2v5 een indrooglijn? Ik zag vanochtend niets en ben weer gaan slapen heb niet echt de 5 min afgewacht en nu staat er dus wel een duidelijke tweede streep Maar zal wel indrooglijntje zijn?!
2v5 staat zeker bekend om indrooglijntje! Altijd binnen de tijd aflezen (maar dat geldt voor alle zwangerschapstesten).
Ik zal dadelijk ff foto maken zit op iPhone en lig nog in bed maar de test die ik do gedaan had had het niet ...
Bekijk bijlage 95725 ik hoop dat ie een beetje duidelijk is. Ga zo nog ff nieuwe testen kopen, heb nu niks meer in huis.
vind ik ook, maar als ze zo laat heeft afgelezen zou ik er toch niet op durven hopen.. hopelijk gaat de test van straks net zo streepje geven binnen 5 min
vind ik ook geen indrooglijn.. die van etos zijn wel wat onduidelijker aflezen vind ik en minder gevoelig... trekpleister heeft dezelfde als kv... succes!!
Op die van de etos zie ik zelf niets maar heeft die meer hcg nodig? Laat manlief straks wel ff naar de kv rijden
die van de kv zijn wel gevoelig heb ik begrepen en denk dat die van de etos iets minder gevoelig zijn. kun je anders een foto plaatsten van de etos test? of is hij echt spierwit? meid ik vind het zo spannend. wanneer ga je weer met kv testen? ik vind het gewoon erg spannend voor jullie
die is niet echt duidelijk nee. ik had afgelopen maand ook getest en had ook zo'n test, dacht als ik hem in het donker had wat te zien maar tegen het licht in helemaal niks. zie jij er misschien wel wat op als je hem tegen het licht houdt? denk dat kv testen dan nu eerder duidelijkheid kunnen geven want die was wel duidelijker.