Is deze ovulatietest positief of moet hij nog donkerder? Het een een zwanger en kids dipstick ovulatietest. Iemand hier ervaringen mee?
helaas geen ervaring met dat soort testen. Maar volgens mij moet de streep altijd gelijk aan of donkerder dan de teststreep zijn.
Dit is miss een betere foto. Ik zie hier zelf thuis geen kleurverschil maar ik ben ook niet zon goede streepjeskijker haha
Bij mij werden ze nooit positiever dan dit. Ik zou het vandaag en morgen maar gezellig gaan maken! (Overigens, ovulatie testen mogen nooit met je 1e urine van de dag, weet niet of je dat wist maar voor de zekerheid)
Bij mij kan hij nog donkerder worden! Dan is de teststreep echt donkerder dan de controle streep. Maar zou het in ieder geval wel gezellig maken.
Iedereen zegt altijd dat ze even donker moeten zijn.. maar daar ligt mijn ervaring niet. Ik gebruikte de action test, en die was ongeveer zoals die van jou nu is. Maar bij mij toch echt positief. Ookal zeiden veel van niet. Maae de dag erna was hij veel lichter. En.... ik ben die maand er wel zwanger door geworden!
Oke hij kan indd nog positiever. Ik stop nu met testen en ga het vanavond gezellig maken met manlief hopelijk zijn we optijd hihi het kan pas rond 10 uur ofzo 😊😊
Optijd ben je sowieso! Je ei springt morgen of overmorgen! en als die is gesprongen heb je nog 12 uur de tijd!