Ik ben er normaal gesproken echt niet van om mensen valse hoop te geven, ben een heel nuchter en realistisch persoon. Met 3 weken en 4 dagen (ontzettend vroeg) plaste ik dezelfde streepjes als jou en liepen ze toch wel iets op. Gewoon licht positief. Totdat ik 2 dagen later ongesteld werd(2 dagen te vroeg). Ontzettend teleurgesteld. Ik begon stiekem te hopen dat ik (vrij vlot) weer zwanger was na m'n miskraam. Nou bleek dus niet zo te zijn. Totdat ik 2 weken later opeens dacht, zou ik die streepjes nog plassen? Nou ik deed een test en positiever kon niet. Ontzettend onwerkelijk. Zo kwam ik er dus met 5 weken en 4 dagen "pas" achter dat ik zwanger was (ben). Inmiddels de 16 weken gepasseerd. Wil hiermee zeggen, en dat geldt echt niet voor iedereen, dat bloed niet hoeft te betekenen dat je niet zwanger bent. Ik zou voor de zekerheid morgen of overmorgen nog eens een test doen, is deze lichter dan is er een grote kans dat het inderdaad mis is gegaan of dat het nog van de pregnyl was. Maar is deze nou donkerder als de laatste test, dan zou ik als ik jou was een bloedtest aanvragen voor de zekerheid. Nogmaals, wil niemand valse hoop geven. Maar zoals ik al zei, hoeft het niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Veel succes!!
Als je wil, kun je mijn topic van toendertijd lezen. Dan zie je dat het opeens abrupt eindigt die hoop. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/600599-graag-jullie-mening.html