Ingefluisterd door een arts. Elke test heeft een afleestijd aangegeven door de fabricant. Eens de afleestijd voorbij is ie niet meer geldig. Daar sta je dan met een tuurstreep, of een indroger, wat is nu wat? Omdat ik me net als veel anderen dooderger aan die dingen... gooide ik het op tafel bij een arts. Antwoord. Een indroogstreep ontstaat door 2 dingen, 1 de streep is voorgedrukt, vaak hebben de dipstickjes dat, of als je de test openbreekt, de dunne stripjes. 2 de test hoopt urine op waar de streep normaal moet komen. Meestel kan je voor je de test gebruikt als die geen venstertjes heeft goed zien of de streep voorgedrukt is of niet. Zie je niks dat zit je in ieder geval beter. Wat doe je nu om het ene van het andere te onderscheiden? zit de test in een omhulsel, sloop die dan zodat je enkel de strip over hebt. Hou de strip op zijn geheel een 10 tal sec onder stromend koud water. De urine die opgehoopt kan zijn spoel je zo weg, is er kleur veroorzaakt door HCG zal die gewoon blijven staan! Aardig vond ik zo. Is het feiloos? Nee niet helemaal, voorgedrukte zullen een grijze waas blijven vertonen, andere zullen helemaal blanco opdrogen. Je gaat dus op zoek naar roze in de test eens die afgespoeld is. Succes. En ik heb het van horen zeggen, schiet de boodschapper niet dood.
Ja ik ook hoor en dan sta je als een idioot naar een stripje te zien... Ik ben naar de volgende ronde verhuist Dus heb ik me maar een vracht ovu testen en vroege zw testen besteld om binnen 3 tal weken weer naar mogelijke lijntjes te turen. En eveneens mijn water factuur op te drijven door stripjes af te spoelen. Beschuldigde sta op! Denk dat de helft van deze site mag recht staan en pas op we weten beter hoor, test NIET voor je ongesteld moet worden, ja ja! Maar eens 6 dpo voorbij.... eentje maar, nog eentje, morgen misschien? Overmorgen? En zo sta je een goede week aan het venster, voor een lamp, buiten voor dag en dauw. Schaam ons! Maar we willen het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO graag!
mocht ik een twijfeltest hebben, dan laat ik m'n bloed onderzoeken... ik krijg er anders te veel stress door
Ja heb ik ook gedaan, en dan krijg je een uitslag die je niet wil horen, positief maar veeeeeeel te laag, dus je bent het aan het verliezen. De twijfelstreep was dus correct. HCG was 18 trouwens, en ja ik ben ongesteld geworden, eenst spotten, hoop blijft en dan is de heks daar. Lekker even kwaad op mijn lijf dus, en tegelijk blij dat het lukt. Dus de stress is er dan ook niet minder om, je rent om het uur naar het kleine kamertje om aan tampon staren te doen, veel, niet veel, kan het nog blijven zitten? Kwijt? Ja, nee? Pfff! Maar ik ben het kwijt helaas...