hoi meiden wie heeft er ervaring met 123 ovulatietesten? vanaf 3 okt 2 strepen (bovenste 3 van 3okt laatste van 4) die van vandaag ziet er net zo uit als de laatste .... hoelang duurde het bij jullie voor je de knaltest kreeg?
ja het zijn echt heel vervelende testen, ik twijfel de hele tijd, en denk nou morgen zal ie wel gaan knallen, maar niet dus nog maar even door testen... mocht het deze maand niet raak zijn dan koop ik in ieder geval andere en betere testen!
Ik vind ze niks!! Ik heb al zeker een week positieve ovulatietesten. Al kan het natuurlijk ook aan mij liggen. Ik heb cb geprobeerd en tot mijn verbazing was de test van cb positief en de test van 123ovulatietesten duidelijk negatief
ligt dus niet aan mij, ik vindt het 3 x niks in sta nu 3 dagen op bijna positief en iedere keer denk ik, nu komt de knaltest... maar dan is ie of weer negatief of blijft hetzelfde pffff vaag hoor
Geen ervaring mee. Maar als ik kijk naar alle 4 de testen dan zijn ze allemaal negatief, maar je ziet heel goed verschil. De laatste is een stuk donkerder hoor vergeleken met de eerste drie. Dus ze doen het prima bij je, nog even doorgaan (ja ja geduld is een schone zaak ). Ik denk dat je knaller eraan zit te komen, morgen of overmorgen gok ik. Spannend dus, succes...
ik zit nu op dag 16 dus hij zou er aan moeten komen, ik heb wel al van die typische kwaaltjes ... last van me onderrug kramp pfff moet ik nu in de ochtend en avond testen om hem niet te missen?
Ik heb ze ook gebruikt. Ik teste niet knal positief. Maaaar....vandaag wel een positieve zwangerschapstest in m'n handen!
die onderste is positief. Zo heb ik ze ook en dan doe ik ter controle een digitale van clearblue bij en die geeft dan een smiley.
Christine voor de zekerheid kun je altijd klussen, en dan morgenochtend een testje doen en dan in de avond weer een. Deed ik ook wanneer ik de knaller niet wil missen...
Heb deze afgelopen ronde ook gebruikt. Bij mij was die juist in 1 dag van wit naar positief, echte knaller heb ik dr niet mee gehad. Daarna nam die niet snel af, was die nog zo'n 3 dagen bijna positief. En om de dag klussen is goed, dan mis je 'm sowieso niet. Hebben wij ook gedaan. Ml was dan ook helemaal verbaasd dat ik niet zwanger was geraakt
hey mamsi raar he? dit zijn mijn testen... de bovenste foto is van 30 sep tot nu en de onderste foto zijn extra testen op 3 en 4 okt
Ik heb deze testen ook gebruikt en vond ze erg verwarrend kreeg van op cd 19 een test die op positief begon te lijken maarrrr check banner!
aaaaah gefeliciteerd!!!!!!!!!! leuk joh, heb je toevallig foto,s vn je 123 testen? ben nieuwsgierig want de mijne geeft ook duidelijk roze strepen maar wordt ook niet donkerder, zit nu op dag 17 ....
Dit was de donkerste en toen waren ook mijn testen op dus meer testen heb ik niet gedaan. Bedankt voor je felicitatie Hopelijk heb je er iets aan! Succes!!!