Hoi zie hem zeker wel maar durf er niks over te zeggen ik krijg op moment alleen maar zulke streepjes op de testen. Word er niet wijzer van
Ik vind deze te dicht op de controlestreep staan. Ook vind ik hem heel vaag. Je hebt nu al een aantal dagen zulke streepjes dus ben bang dat je niet zwanger bent of een streepjesplasser helaas.
Ik ben ook niet positief over deze streepjes. Ik had ze bijna iedere maand Het enige wat je kunt doen is afwachten! Over 2 dagen weer testen en dan moet ie een stuk duidelijker zijn!
Dat zal ik dan wel heel raar vinden, want heb mijn menstruatie altijd netjes op tijd en ben nu dus 1 dag overtijd. Dan zal je haast moeten denken dat het moet doorbreken
Ik twijfel. Het lijkt wel heel vaag. Zou morgenochtend of dinsdagochtend nog eeb keer testen met ochtendurine
Op 14 sept plaats je de eerste test met net zo'n streepje als nu (alleen toen wel opde juiste plaats). Als het idd van een zwangerschap is dan had hij nu een week later toch echt veel duidelijker moeten zijn. Feit dat hij dat niet is betekent voor mij dat je niet zwanger bent helaas. Dat je nu overtijd bent is ook niet echt gek. Een vrouwenlichaam is geen computer dus kan afwijkend zijn. Weet je wanneer je eisprong was dmv testen of tempen? Want eigenlijk weet je pas zeker dat je overtijd bent als je ook weet wanneer je eisprong is geweest.
Het is echt afwachten. Morgen zal hij een flink stukkie duidelijker moeten zijn. Voor nu zeggen mij deze streepjes niet veel... Ik had op nod een knalstreep. Nu is dat voor ieder verschillend maar dat ik deze streepjes héél vaak heb geplast en niet zwanger bleek zegt wel dat ik met dit soort streepjes niet veel kan...
Oja... ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent. Anders moet je ff een ander merk test proberen (geen predictor ) en kijken wat hier op verschijnt
Geen idee, ik wacht het af, heb dit nooit eerder meegemaakt, ik weet wel dat ik bij me dochter ook laat positief teste met een dikke streep, en dat lees je ook vaker, over twee dagen nog maar 1 proberen
Haha nee hoor ik slechte verhalen over ik wacht ff twee dagen dan zal er zeker duidelijkheid moeten zijn
Ik heb nooit streepjes als indrogers gehad. Was ik zwanger, dan een streep. Niet zwanger, omo witte test. Dus ik zou dan toch hoop hebben...want een streep is voor mij zwanger. Ik teste overigens in de middag altijd duidelijker dan in de ochtend. Overmorgen nog maar eens testen!
Ik heb namelijk op al de testen een streep in de hand beter te zien dan op de foto. Lijkt mij zelf ook raar als ik op elke test een streep plast. Ze begonnen heel licht bijna niet te zien en van gister duidelijk vandaag weer wat minder. Smorgens is geen optie bij mij want dan krijg ik van die lelijke testen, smiddags of savonds beter zicht
Heb precies hetzelfde alleen ben ik nog niet overtijd vandaag heb ik niet meer getest wacht het even af nu. Weet wel dat de kruitvat testen enorm verandert zijn bij met dochter 5 jaar geleden zwoor ik erbij maar nu ppff