Je bent gestart met utrogestan? Is dat omdat je in de IUI zit? Want een collega van mij heeft ook IUI gehad en zij mocht niet zo vroeg testen want die zouden vals zijn. Enkel een bloedtest en echo in het ziekehuis konden uitsluitsel geven. Mocht het niet zo zijn dat die nog in je bloed zit zou ik zeggen: wow super, gefeliciteerd. Maar voorlopig dus nog even voorzichtig
Utrogestan heeft geen HCG en kan dus ook geen positief resultaat geven op een test. Soorten hormonen als Pregnyl (wat vaak bij IUI gebruikt wordt) heeftwel, maar utrogestan dus niet Dat wordt gebruikt rond/na de eisprong (tot aan de nod) om de LF wat langer te maken zodat het bevruchtte eicelletje meer tijd heeft om in te nestellen
Oh, wat een super test! Gefeliciteerd!!! Ik heb mij rot geduimd! Ik ben ontzettend blij voor je en ga nu door met duimen voor een plakbeeb! Maar echt wat een mooie test, zeker voor 11 DPO! Helemaal super! Maar ik kan begrijpen dat je voorzichtig blijft hoor. Wat gaat er nu gebeuren dan? Contact met de gyn? Echo? Bloedprikken? Wel enorm spannend hoor!
Ik had op 11 DPO ongeveer ook zo'n test, ook mijn eerste ronde Utro en vanmorgen een kloppend hartje gezien, dus ik zou zeggen lang leven de Utro!
Wel typisch dat het bij de ene met een korte LF wel lukt om zwanger te raken en dat een ander Utro nodig heeft... WEL SUPER DAT HET ER IS!
Dank jullie wel dames!! Vanochtend weer een testje er aan gewaagd en de streep wordt al donkerder!! Oooooooooooowwwwwwwww!!! We vinden het zo spannend en onwerkelijk! Zeker omdat ik er echt van overtuigd was dat ik ongesteld zou worden! Morgen weer een testje wagen! Hihi!
Dank je wel lieverd!! Ik denk dat ik morgen (als ik weer getest heb) de gyn ga bellen. Dat hadden we afgesproken omdat ik aan de Utro zit en we dan gaan kijken hoe en wat. Ik bijf het sowieso de eerste weken gebruiken, ze dacht zelfs aan 12 weken. Dus daarom toch maar even navragen. Ergens durfde ik niet zo goed de gyn te bellen, je bent toch weer bang dat het mis gaat en je dan voor niks hebt gebeld. Maar gezien de testen en de donkerheid ervan op 11 en 12 DPO, begin ik iets of wat vertrouwen te krijgen... We wachten af!! Nu lekker op de bank liggen, want ik barst al de hele week van de hoofdpijn. Niet normaal! Ik dacht dat het door de hooikoorts kwam, maar misschien dan toch van de zwangerschap?? Hoe gaat het met jou?? Liefs!
Spannend allemaal zeg! Ik vind het echt mooie testen, duidelijke streep hoor, dus hcg-groei gaat lekker! Dit gaat hem worden hoor! 3x recht is scheepsrecht. Ik zag net trouwens dat je bijna precies een jaar geleden bent gestopt met de pil. Wat toevallig eigenlijk. Hihi... Maar morgen weer testen? Ik geef je groot gelijk! Wat heerlijk moet dat zijn als je eindelijk dat tweede streepje ziet verschijnen. Morgen wel even een mooi rijtje posten voor mij hoor! Ik wil graag meegenieten! En die hoofdpijn herken ik wel, zijn de hormonen! Ga maar lekker bankhangen en laat je man je maar lekker verwennen! Kan hij alvast een beetje wennen aan zijn taak voor de komende maanden. Hier gaat het zijn gangetje.. We wachten.. Ik ben inmiddels aan de tarwekiemolie begonnen en hoop dat het helpt om mijn LF wat te verlengen. We zullen zien...
Goed zo! Can't wait! Ik heb de dag nadat je mij die tip gaf een potje gekocht en ben er direct mee begonnen en ik voel mij er op de een of andere manier ook beter door. Ik heb duidelijk meer energie. Dat merk ik vooral 's avonds. Ik ga er dus ook mooi mee door! Dankjewel! *SMAK* Wie weet zien we elkaar straks in het februari 2013 topic! Hihi... En graag gedaan hoor! Het is je echt 100% gegund!
Mijn test was vanochtend weer donkerder, maar ik ben net begonnen met bloeden! Ik ben echt radeloos!!!!:x Net de gyn gebeld, mag nu 200 mg extra Utro nemen. Ik houd jullie op de hoogte. Hopelijk volgen snel meer positieve testen!
Neeeeeeeee!!!! Dat kan/mag niet waar zijn! :x Gelukkig dat je meteen actie hebt ondernomen en extra Utro mag nemen. Hoop zo ontzettend keihard dat dit niks ernstigs is en hoort bij de innesteling. Wat zal jij je rot voelen nu... De onzekerheid... Echt kl*te!!! Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat mijn duimen nu extra hard gaan draaien! Meis, hierbij een hele dikke digiknuff! En ik hoop zo dat dit goed afloopt... Positieve is dat je test mooi weer donkerder is geworden! Dat is goed nieuws! Hij had ook lichter kunnen zijn namelijk. Oh, wat een rotsituatie!!!