Wat vreemd?!?! Als je een eisprong krijgt kan dat toch gewoon? En je testen lopen op. Ik wilde je feliciteren! Als het nog van je miskraam is worden ze juist lichter!
Nou ja.. volgens mij is dat echt onzin! Je hebt met je mk gebloed en dan kun je toch 2 weken later een ei krijgen en nu weer zwanger zijn? Ik hoop echt dat je over 2 weken een mooie echo hebt! En voor nu misschien nog even doortesten om te kijken of je testjes donkerder worden!
Ja ik hoop het ook alleen word je hier dan Zo verdrietig van! Woensdag ga ik er weer een doen en morgen Miss een digitale test..
Sterkte meid! Ik hoop dat je testjes mooi oplopen en dat je gewoon lekker zwanger bent! Misschien anders je huisarts bellen en HCG laten prikken?
Wat raar van die VK. Na een mk hoor je ook ooit gewoon weer ongesteld te worden, dat betekent dat je ook gewoon een eisprong krijgt. En dan kun je zwanger worden toch? Misschien weten de vk's op dit forum meer? Sterkte zeg, wat zul je in de rats zitten..
gekke vk...de dag van miskraam telt als dag 1 van nieuwe cyclus. je hebt dan gewoon een eisprong hoor en word na een paar weken weer ongesteld. Ik had op dag 17 na mijn MK een eisprong, dit is door de gyn bevestigd. Je word nml pas weer ongesteld als je een eisprong hebt gehad. Ik denk dat je gewoon weer zwanger bent. Laat je niet uit het veld slaan door die negatieve VK.
Rare vlk! Ik ben na een mk met curretage wat gaan vloeien, dag van de curretage telt idd als dag 1.. Was 4 weken daarna weer zwanger, wel vmk geworden. Maar uh, gefeliciteerd dus!
Ja klinkt allemaal logisch en dacht ik ook maar baal hier zo van. Was redelijk positief maar realistisch nu is de positiviteit even verdwenen
Rare reactie van de VK. Ik ben ook direct na een MK, nou ja, BBZ weer zwanger geraakt, zonder eerst een menstruatie te hebben gehad. Een collega van mij net zo. Dat kan dus wel degelijk! Daarbij lopen je testjes op, dus dat is meer een teken van een nieuwe zwangerschap dan van een restant van een MK. Volgens mij ben je echt gewoon weer zwanger hoor! Volgens mij schijn je na een MK juist echt extra vruchtbaar te zijn.
nou sodeju zeg, wat een muts die vk..... bel morgen gelijk een andere die wel weet van de bloemetjes en de bijtjes enzo. Die tweede test is echt van een zwangerschap hoor. En anders eet ik mijn nepcrok! Wat al eerder gezegd is, de eerste dag van de bloeding van een mk wordt gezien als de eerste dag van je nieuwe cyclus. Je hebt dan ook gewoon weer een eisprong. Bij sommigen kan het zijn dat de cyclus wat in de war is, bij anderen loopt hij meteen weer. Volgens mij kun je gewoon blij zijn, maar ik snap dat zo´n onwetende bijenmuts een flinke domper op de feestvreugde kan zetten met zo´n opmerking. Voor mij zou dat al doorslaggevend zijn om niet meer naar deze vk te gaan.
Jullie reacties geven hoop! Ik wacht de echo bij dit centrum nog af, voor een intake en verdere verloop vraag ik om een ander dan die ik aan telefoon heb steeds. Ze is steeds negatief.. Gaat t toch mis oid dan ga ik volgende keer bij een ander die idd wel vriendelijk is en er wat van wet Miss moet ze ander werk zoeken... Pff waar kan je de vk op dit forum vinden dan?
Wat een rare reactie van je verloskundige Het kan wel degelijk een nieuwe zwangerschap zijn. Ik heb op 28-04 een vroege miskraam gehad op precies 5 weken zwangerschap. een dag later testte ik weer negatief. Op 28-05 testte ik weer duidelijk positief, en de mensturatie bleef ook uit. Ik was dus weer meteen zwanger, helaas is het ook dit keer weer op precies 5 weken mis gegaan. Ik hoop het allerbeste voor je Laat je niet uit het veld slaan door z'n negatieve verloskundige
Ik heb een digitale test gedaan!!! Zwanger 1-2 dus denk dat ik 4 weken zwanger ben ongeveer.. Blijf plakken!!! Laat ze een poepie ruiken!!
vindt het een erg vreemd verhaal van je vk je kan echt wel weer zwanger raken na een miskraam een vriendin van mij heeft dat ook gehad en je testjes zeggen al genoeg