Ik heb vanmiddag testen gekocht bij action en ik kon me niet in houden. Ik ben 1 dag overtijd vandaag. Vanmorgen 2 paracetamol in genomen omdat ik z'n buikpijn had.. Ik vind het extra spannend omdat dit de 8ste ronde is waarvan de eerste 3 met puregon en de laatste 5 met clomid en pregnyl maar deze cyclus had ik 4 follikels dus ik mocht geen pregnyl maar we mochten het wel proberen. Ik ben heel benieuwd dus..
Ik zie wel wat! Wn het lijkt even dik als het controle streepje.. Ziet er hoopvol uit vind ik, morgenvroeg normaals testen met ochtendurine?
Hij zit op de juiste plek en roze! Ik zeg ja. Ik zelf test altijd duidelijk met action, maar sommige testen beter met kv5.
Ik testte met action testen nog erg licht terwijl bijna alle andere testen al een stuk donkerder waren . Ik zou dus nog even wachten met de action testen en kruidvat early halen , die vind ik erg duidelijk . Buikpijn heb ik dit keer ook wel erg vooral rond mijn nod en nu nog steeds met vlagen . Het hoort er vaak gewoon bij hoor . Niks om je druk om te maken !
Jeeejjj net een test gedaan en hij staat er weer. Nog steeds geen knaller maar wel duidelijker.. Als het ligt is zal ik even een foto maken.
Ik vind het nog erg licht aangezien je al overtijd bent. Buikpijn is helaas normaal bij vruchtbaarheidsbehandelingen (naja, niet abnormaal dan toch), ookal heb je al even niks gebruikt. Hoeft niet meteen je menstruatie te zijn, kan ook een zwangerschap of het heropnemen van de follikels zijn door je lichaam. Maar goed, alles kan nog Sommige vrouwen testen pas erg laat positief.
Ik zie ze! Ik zou trouwens een KV test halen nu eigenlijk haha Die hoort geloof ik wel duidelijker te zijn dan een action test. Spannend!!!