Hoi, heb niet zoveel verstand van ovutesten. Hebben woensdagavond voor laatst gemeenschap gehad. Gisteravond was mijn ovutest donkerder als vanmorgen. Gistermiddag was hij nog negatief. Heb laatste dagen 2x per dag getest. Helpen de zaadjes van woensdag nog? Mannetje heeft goede kwaliteit sperma. Wat denken jullie? Vanavond nog eens gemeenschap hebben? Pos.test was gister 18uur. Alvast bedankt!
Slijm is goed, vruchtbaar slijm, dus zou nog een keer gemeenschap hebben . Aangezien woensdag toch al even geleden is en je ei pas na een positieve test springt.
ovulatie is na een positieve ovu test. Dus zou zeker vanavond nog een keer. Niet geschoten is altijd mis toch?
Hoi Namida, na een positieve ovulatietest springt je ei na 24-48 uur. Dus zou zeker nog gaan klussen in deze tijdbestek als ik jouw was.
Nou zaterdag 18 uur posi test. Gister en vandaag ook nog wat slijm verloren. Dus gister mijn ei gehad, alleen niet gemeenschap meer gehad. Vanavond is te laat zeker? We waren zoooo moe allebei.
Heb je zaterdag nog sex gehad of was woensdag echt de laatste keer? Vanavond kan je nog proberen, maar zou het dan wel vroeg op de avond dorn. Eitje leeft maar 24 uur na springen
Nee helaas, alleen woensdagavond. Lukte niet bij mannetje ;(. Weet wel dat alles bij hem prima is. Dus wie weet, aangezien er 2 follikels waren... En anders volgende maand een nieuwe kans toch?