Zal een test die ik met middagurine doe ook positief resultaat opleveren of moet ik het persee met de ochtendurine uitvoeren. Iemand enig idee
bij de innesteling van de baby kan er wat bloed vrijkomen. soms kan dit zelfs gewoon lijken op je ongesteldheid. hoeft dus niet per se wat te betekenen. hou het in de gaten en test over een weekje weer
Zolang het bij een beetje bruine afscheiding blijft hoeft het niet zo heel veel te betekenen. Je hebt geen buikkrampen e.d.?
Het was echt een 1cm groot de afscheiding. Heb af en toe wat steken aan me linkerkant maar heeeeel licht. De steken heb ik wel eens als ik ongesteld moet worden.
Die steken aan de zijkant kunnen heel goed je banden zijn. Ik had daar in mijn zwangerschap ook veel last van al in het prille begin. Heb toen ook bruinverlies gehad, was gelukkig niks aan de hand. Bij mijn miskraam werd het op een gegeven moment donkerbruin en daarna rood met buikkrampen. Dus zolang je geen krampen krijgt en het bij wat bruinverlies blijft hoeft het niets ernstigs te zijn En bij twijfel kun je natuurlijk je verloskundige of gynaecoloog bellen! Al is het maar om gerustgesteld te worden Vond ik zelf heel prettig toen.